Mulla ainakin asetuksena jaetaan kaikki ja kaikki kyllä näkyy. Musiikki omassa, kuvat omassa ja videot omassa mikä mielestäni on typerästi jaettu ( kiitz Sony) mutta olen ilmeisesti ainut jolla ohjelma toimi ilman mitään säätämistä. Tai toimii ja toimii, näin vanhassa koneella nippanappa pystyy katsomaan tavallista divX:ää, ei puhettakaan teräväpiirrosta. Se kulkee edelleen levylle poltettuna pleikalle saakka.
Osaakos joku muuten sanoa että onko wlan (54Mb?) riittävä siirtämään yleensäkään HD-matskua vai tarvittaanko siihen johto kiinni (1oo Mb)? Ei henk.koht. oikein oo hajua paljonko tollainen 720/1080 vie kaistaa..?
Ja mikä mahtaa olla PS3:n maks wlanin nopeus? Mulla tuolla Zyxelissä lukee 125Mb mut onko se sit vaan kahden Zyxelin välinen viritys vai onko se jonkun standardin mukainen, g/n tms ,nopeus?
ilmeisesti ketään ei vieläkään osaa neuvoa tuossa transconding puskuri jutussa, eikä kellään muulla ole samaa ongelmaa. vieläkin joudun pitämään kolmea johtoa kiinni video/audio/pleikkari - pisteessä. ei vaan pysty katsomaan pitkää pätkää videotiedostoa kun pelkän kytkimen kautta laittaa menemään ps3:lle, ennen kuin alkaa nykimään.