1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Tiedostojen hakeminen tietokoneelta samassa lähiverkossa

Discussion in 'PS3' started by pedro.ro, Jan 1, 2009.

  1. tonttila

    tonttila Regular member

    Joined:
    Dec 22, 2007
    Messages:
    248
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla ainakin asetuksena jaetaan kaikki ja kaikki kyllä näkyy. Musiikki omassa, kuvat omassa ja videot omassa mikä mielestäni on typerästi jaettu ( kiitz Sony) mutta olen ilmeisesti ainut jolla ohjelma toimi ilman mitään säätämistä. Tai toimii ja toimii, näin vanhassa koneella nippanappa pystyy katsomaan tavallista divX:ää, ei puhettakaan teräväpiirrosta. Se kulkee edelleen levylle poltettuna pleikalle saakka.
     
  2. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Juu väärä hälyytys olin liian nopea kun odotteli vähän aikaa niin kyllä ne musiikit tuli esille
     
  3. tonttila

    tonttila Regular member

    Joined:
    Dec 22, 2007
    Messages:
    248
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Osaakos joku muuten sanoa että onko wlan (54Mb?) riittävä siirtämään yleensäkään HD-matskua vai tarvittaanko siihen johto kiinni (1oo Mb)? Ei henk.koht. oikein oo hajua paljonko tollainen 720/1080 vie kaistaa..?
     
  4. tonttila

    tonttila Regular member

    Joined:
    Dec 22, 2007
    Messages:
    248
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ja mikä mahtaa olla PS3:n maks wlanin nopeus? Mulla tuolla Zyxelissä lukee 125Mb mut onko se sit vaan kahden Zyxelin välinen viritys vai onko se jonkun standardin mukainen, g/n tms ,nopeus?
     
  5. zacksa

    zacksa Member

    Joined:
    Aug 28, 2008
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ilmeisesti ketään ei vieläkään osaa neuvoa tuossa transconding puskuri jutussa, eikä kellään muulla ole samaa ongelmaa. vieläkin joudun pitämään kolmea johtoa kiinni video/audio/pleikkari - pisteessä. ei vaan pysty katsomaan pitkää pätkää videotiedostoa kun pelkän kytkimen kautta laittaa menemään ps3:lle, ennen kuin alkaa nykimään.
     

Share This Page