Miks aika moni sitte sanoo että Windows pysyy nopeempana jos saa majailla iteksee toisella kovolla? http://www.lapstore.net/store/product_info.php?products_id=27186 Onko toi parempa näyttis ku toi Clubin näyttis? Tota Sonata III en vaihda toiseen. Oon tykästyny siihen.
Ei todellakaan ole parempi. Niin ja oikeastaan yksi iso syy, miksi sonataa ei kannata ostaa, on se että varmaan neljäsosalla kloonikoneen omistajista omistaa juuri tuon sonatan, ei ole kovin hieno sen jälkeen, kun kaikilla on sama.(Myös minulla) Se winukan nopeus perustuu siihen, että se windows kovo on normikovoa nopeampi, sekä siellä ei ole mitään muita ns. roskatiedostoja. Mutta jää kyllä aivan liikaa vapaata tilaa mun makuuni, jos jää yli 400Gb käyttämättä. Suosittelen teran kovon ostoa, ja siihen vaikka 20Gb osio windowsille.
Ok. Ei sillä ole mitään väliä vaikka kaikilla olis tuo Sonata III kotelo, mutta sen otan ainakin. Monta USB paikkaa tossa setissä olisi koneen takapuolella? Jos windows ei nopeudu omalla kovolla olemisesta niin tuo teran kovo on ihan ok. Hinta ainakin laskee vähän. Mitä meinaat tuolla 20gp osio Winukalle?
Windowsia asennettaessa voit osioida kovon esim C- ja D-asemaksi, jolloin esim C-aseman kooksi voit valita 20 GB jolle asennat winukan ja sitten sinulle jaa kaikki muu vapaa tila D-asemalle.
Ai sen pystyy asentaessa jakamaan? Hyvä juttu. Onko toi kokonaisuudessa toimiva setti tuohon tarkoitukseen mitä sanoin vähän ylempänä
Toi hinta on ihan hyvä mikä noissa nykysissä on. Taino onko toi Phenom parempi ku toi intel? (http://www.lapstore.net/store/product_info.php?products_id=27577 tätähän tarkotit?) Monta USB paikkaa tossa setissä on koneen takana? Sopiiko toi emolevy tohon koteloo?
Sopii emo koteloon. Taitaa olla koneen takan 6 USB paikkaa, ja etupaneelissa 2. Onhan se phenomi vähän tehokkaampi inteliä DDR3 kera. Mutta intelit kyllä kellottuu tosi nätisti.
Viittitkö kattoa paljon maksais noilla phenom + ddr3 + am3 lankku, kun pitää mennä pois vähäksi aikaa. Viititkö pistää kuvaa
OHO, tulikin halvemmaksi: http://www.aijaa.com/v.php?i=4456005.jpg ,siis tämä mielummin kuin edellinen.
No ei se silti kallistu paljoa. Mihin muuten tarviit teraa? Mulla täyttyy hikisesti se 200Gb. En ole sellanen, joka lataa kaikenmaailman pikkupelejä ja musiikkia koneensa kovon täyteen, sitten ihmetellään, miksi windows toimii hitaasti jne. Mulla oikeastaan aina vaan yksi taustakuva koneella tallennettuna, ja kun vaihdan, niin poistan entisen ja isken uuden. Lisäksi mulla ei oo yhtään musiikkia, en nimittäin kuuntele paljon yhtään Oikeestaan vain pelit ja virustorjunnat ja jotkut ohjelmat vie tilaa koneessa.
Hmmm... Aivan! Musiikin ja kuvat mä saan ulkoiselle kiintolevylle (500gigaa). Mahtuuko tohon koneesee sitte AoE III, The sims 2 + kaikki lisäosat, BF 1942 & Vietnam, (GTA 4 (pyörittääkö edes tota?)), mahdollisesti muita pelejä ja muita tietokoneen perusjuttuja
Helposti mahtuu nuo kaikki ja paljon paljon muuta sälää 500Gb kovolle. Ja sitten just kuvat ja musiikki ulkoiselle. Eiköhän se GTA4 pyöri high asetuksilla.
Eli on aika hyvä pakkaus tämä. Paljon joutuisi suunnilleen maksamaan jos ostaisi kaupasta saman laatuisen koneen? (Esim. Fujitsu Siemens, Hp jne.) Onko tää emolevy jonka valkkasit sopiva tuohon koteloon?
On se emo sopiva. Tuon tasoinen paketti maksaa varmaan joku 700-750e, joskin niissä olisi aivan paskat emo ja poweri ja ahdas ja kuuma kotelo.