Tää windows 7 media center on muuten aika hyvä ja vielä sellanen, että omasta mielestäni ainakaan tuo x6 oma cooleri ei ole äänekäs
Lataa vaikka täältä: http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=205 Kokeilin ihan piruuttani systemrequirements labbia, niin tällä paketilla tulee sieltä täydet.
Niin tulee mulla tälläkin kaikista paitsi GTA4 täydet, kokeiltu on. Myös Metro 2033 sain täydet pisteet, oikeen roimasti yli jokaikisessä kohdassa, suositellutkin menivät niinkun vettä vaan. ''Performance rated at 6,19GHz'' hah. Meillä on samantehoset näyttikset, sulla on paljon parempi prossu. Ei varmasti sulla pyöri esim. metro täys asetuksilla, ainakaan kunnolla, mutta tokkopa mulla edes mediumeilla. Siihen sivustoon voi luottaa niinkun peruskallioon, joka on juuri panostettu tonnilla dynamiittia
Joo, tiedetään, mutta testasin vain huvin vuoksi, koska vanhalla koneella tuli varmaan juuri ja juuri 1/4 palkista täyteen
Vanha ketju kannattaakin nostaa itsestäänselvyyttä varten. Toki se on tarkotettu suuntaa-antavaks, mutta ton mukaan mulla pyörii Metro 2033 täysillä asetuksilla vaivatta. Jos laitan levyn sisään ja lyön asetukset tappiin, luultavasti tulee diakuvaa tai BSOD. Neuvoa-antava antaa enemmän viisautta kuin CYRI. Ja edellä mainittua en myöskään suosittele.