Heh, ChampiO kaiveli 1½ kuukautta vanhan ketjun esille. Jos uutta palstaa ollaan puuhaamassa niin sitten tosiaan laajemmin kaikenlaisille örkkiasioille, ei pelkästään HjT:lle.
Ai, en tosiaan ole huomannut..aina jotakin jää huomaamatta Juuri näin, mutta tuo ehdotus täytyy laittaa sinne palautteet/parannusehdotukset-alueelle. Yläkerran miehet sit päättää asiasta
mielestäni tietoturvaa ei nykypäivänä voi liikaa ylistää..jos Toymaatti jaksaa tutkii HjT filekset ni why not ??mutta luulen että Toymaatti ois helisemässä noiden lokijen kans..eli apuja varmaan tarvis sellasilta tyypeiltä jokka ymmärtäs noista örkeistä..
Toymaatti teet hienoa työtä ja apusi on hyvin konkreettista ja useimmiten erittäin tehokasta. Jos saan ehdottaa niin teet noista sun auttamista HJT logeista kokoelman örkeistä "käyttäjien tekemät oppaat" osioon ja samaan linkit HJT:hen ja ohjeisiin sen käyttämiseksi. Voit/voin väsätä siihen lisäksi vielä Flash animaation HJT:n käytöstä että tulee varmasti selväksi mitä pitää tehdä.
Itteasiassa taas eilen vaihteeksi unettomana yönä mietin samaa, pitäisi kasata joitain kunnon käyttöohjeita hjt:sta oppaat osiolle. Meinasin jo ryhtyä tuumasta toimeen, mutta ajattelinkin että eiköhän tuleva lelumaatti lienisi siihen parempi henkilö. Taih, joku muu joka tuntee homman. ite alkaa vasta oppia käyttämään softaa kunnolla ja tuntemaan örkit.
Se olisi kyllä hieno juttu.... Ja voisi muuten laittaa Stickyn tosta Hijackthis logeista niin ei tarvisi laittaa hakua kun niitä etsii.. tai haluaa itse yrittää fixata..
No morjesta gerbiili ! Jos vain suinkin intoa riittää ohjeen tekemiseen niin olehyvä vain. Minä taidan olla liian laiska että saisin moisen aikaiseksi, toisekseen ne ohjeet itse fixaamiseen(mitä/miten)täytyy kirjoittaa kuitenkin jokaiselle. Mutta mukana ollaan jos joku apua tarvitsee ohjeen tekoon. Vai että lelumaatti?? kyllä nyt meni käännös metsään
Juuh takasin palasin, vaikken pois ole ollutkaan. Pitää kattoa jotain periaatetta tuohon, kun niitä fixattavia on kuitenkin aina niin paljon erilaisia, jos saisi yleisoppaan aikaan jolla ihmiset oppisivat pikkuisen käyttämään softaa.