Pitikö ryysenille tehdä jotain virranhallintajuttuja tai vastaavia nykyään? Aivan onnettoman hidas masiina. Emolevyn valot ei vaan suostu sammumaan.
No ei kun windowsin tasapainotettu. Mistä tuo taas löytyikään? Joskus patistelin muita käyttämään tuota mutta dementikko unohtaa äkisti. Tää on kyllä aivan järkyttävää. Iso osa peleistä ei toimi ollenkaan, ja ne jotka käynnistyy nylkyttävät jotain 30-40fps vaikka samat pelit toimivat vanhalla koneella helposti 60fps. Tähän mennessä on löytynyt peräti neljä kunnolla toimivaa peliä.
Eipä ole ladattu eikä varmaan siksi ole asetuksissa tuota vaihtoehtoa. Vaan nyt hämmästyttää vallan kauhiasti. Eikös nää ole piirisarja-ajurit? Siis just ne mitkä kympin kehuttiin asentavan ihan automaattisesti? Laitehallinnassa ei kyllä näy mitään varoituksia.
Nuo pitää tosiaan ladata itse AMD:n sivuilta että saa tuon Ryzen-balanced virranhallinta asetuksen päälle.
Mistäpä tuonkin tietäisi? Pitäisikö nuo asentaa kaikki vai vain virranhallintajuttu? Olisiko jopa vaikutusta muistien kulkuihin?
Itse olen asentanut AMD:n sivuilta nuo chipset-ajurit ja sitten Asuksen sivuilta ääniajurit ja LAN ajurit jne. E: En usko että vaikuttaa muistien kulkuun.
Asensin koko paketin mutta ei vaikuttanut ainakaan dead effect 2:lla pikaisesti testattuna. Sekin peli toimisi kyllä jos pakottaa käynnistymään dx9:llä, mutta sammuttaessa lyö koneen niin juntturaan että pitää sammuttaa powerista. No, eipä mitään. Täytyy asennella seiska tässä lähipäivinä.
Siis kansioiden ja kuvakkeiden fyysistä kokoa ruudullako tässä olet muuttamassa? ctrl pohjaan ja hiirenrullaa vierittämällä saa sitä fyysistä kokoa muutettua.