1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Uudet osat

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Vidudus, Nov 3, 2017.

  1. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Onko ny varma että on toine tikku rikki sit? Biosissaki näyttää 16gb oleva?
     
  2. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
    Jos ei toisella tikulla pelaa ollenkaan niin kyllähän se käytännössä sitä tarkoittaa että rikki on.
     
  3. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Mun tuuria... pitäskö jotku muut muistit ottaa vai laittaa vaa vaihtoo?
     
  4. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
  5. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Oisko gigantissa mitään? ei viddu jaksa odotella viikkoa vielä, et jos hakis aamulla gigantista muistit.. + yritin ramin nopeutta saaha 3200mhz, nii ne tahtoo pysyä vaan 2133mhz koko aja? Samaa ongelmaa tahto muillaki olla X370 Gigabyte k5 lankulla?
     
  6. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
  7. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Lisää ongelmia huoh.. eli nyt näkyy että windowsia ei ole aktivoitu, windows 7 levy löytyy, ja koitin sillä koodilla myös aktivoida vielä 10 mutta ei toiminu. Pitääkö tässä ny viddu windows 10 vielä ostaa?
     
  8. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
  9. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Nojoo voihan sitä yhellä tikulla tässä vielä mennä hyvin, pistin jimsille viestii toivotaan että onnistuu tommone :)

    Vielä tosta winukasta, mulla näyttää olevan Windows 10 Home, ja tuo lisenssi avain on PRO, onko merkitystä?
     
  10. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
    Lataa mikkisoftalta pro. Home on niin onneton viritys että kannattaisi vaihtaa vaikka toimisikin.
     
  11. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
  12. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
  13. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Eipä vissii tarvikkaa moisia ruveta, menin asetuksii ja "Vaihda tuoteavain" otin jostain sivulta jonku windows 10 pro koodi ja löin tuoho, kone päivitty ja nyt näyttää että on windows 10 pro? :D nyt varmaa enää se lisenssi tuoho.


    Sit ois viel toi prossun kellotys, löin 3.7Ghz päälle ja jotai voltti asetuksista muutin ja nyt näyttää tämmöstä. Onko suht oikein? [​IMG]
     
  14. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
    Ehkä toimisi vähän pienemmilläkin volteilla, mutta hyvältä näyttää kuitenkin.

    Windowsista en osaa sanoa mitään. Pistä kuitenkin kunnollinen koodi heti kun kauppias herää.
     
    Vidudus likes this.
  15. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Jees, pitää kokeilla laskee jossai vaihees viel.
     
  16. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
  17. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
    Pari pykälää löysemmät latenssit, mutta kyllä noillakin hyvin ehtii.
     
    Vidudus likes this.
  18. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Noni uudet muistit sai ja nyt on 16 GB käytös, pistin viel biosista XMP profile 1 päälle ja nostin nopeuden rameista 3000 Mhz, pitääkö niihinki jotku voltit lyödä vielä vai riittikö vain että nostin nopeutta?
     
  19. wwallu

    wwallu Senior member

    Joined:
    Aug 6, 2014
    Messages:
    16,459
    Likes Received:
    3,876
    Trophy Points:
    243
    Se on hyvä noin.
     
    Vidudus likes this.
  20. Vidudus

    Vidudus Member

    Joined:
    Nov 3, 2017
    Messages:
    35
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    8
    Lol, tuli tällästä paskaa Jimssiltä nyt.

    "Hei

    RMA-tapauksenne 81719 on nyt käsitelty. Tuotteen takuu on loppunut.

    Kyse on tuotteesta (G.Skill 16GB (2 x 8GB) Ripjaws V, DDR4 3200 MHz, CL14, 1.3, sarjanumero 17380583746), jonka palautitte meille takuukäsittelyä varten. Käsittelyssä huomattiin, että toisen muistikamman pintaliitoskomponentti on fyysisesti vaurioitunut. Vauriot estävät laitteen toiminnan. Takuu ei kata asennus- tai käyttövirheestä aiheutuneita vikoja.

    Tarvittaessa voimme lähettää teille kuvia vaurioista.

    Koska takuuehtoja on rikottu, takuu ei valitettavasti korvaa tilalle uutta tuotetta.

    Mikäli ette halua viallista tuotetta enää takaisin, voimme toimittaa sen veloituksetta puolestanne SER-kierrätykseen (sähkö- ja elektroniikkaromukierrätys). Tämän jälkeen tuotetta ei ole enää mahdollista saada takaisin. Mikäli kuitenkin haluatte vielä viallisen tuotteen takaisin, veloitamme takuuehtojemme mukaisesti aiheettomasta takuupalautuksesta 20 euroa, sekä toimituskulut asiakaspalautuksesta 8,10 euroa, takaisinlähetyksestä 8,10 euroa ja postiennakosta 3,65 euroa. Yhteensä siis 39,85 euroa. Pyydämme vahvistamaan miten haluatte menetellä vastaamalla tähän viestiin.

    Mikäli emme saa vastaustasi seuraavan kolmen (3) kuukauden sisällä, jää tuote meidän omistukseen, eikä sitä ole enää mahdollista saada takaisin. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine 15.7.1988/688 http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1988/19880688 )"

    Ymmärsinkö mä tästä nyt oikein etteivät korvaa rahoja takaisin?
     

Share This Page