Eli ton saakelin SSD voi heittää pois (on kuitenki satasen verra) ja tilalle ottaa vaiks 8GB Ramii. Ja missäs näyttis entä äänikortti?
SSD:n voi tiputtaa pois ja mennä tavallisella (hitaammlla kovolla). Näyttis on HD 7850, ääni- ja verkkokortti on emossa.
Joo en tosiaankaa tarvii mitää "extra nopeata" yms kovalevyy. Normi 7200rpm riittää. Kannattaako näppiksest pudottaa?
Ei tuohon oikein voi kattavasti vastata. Osta sellainen näppis kuin haluat ja koet tarvitsevasi. Sulle se loppupeleissä tulee.
Yks vaihtoehto on ostaa todella halpa näppis, ja jos tuntuu että haluut paremman ni arctosa tilalle. Mulla oli aikoinaan langattomia kakkanäppiksiä, ja tää peittoaa ne mennen tullen 6-1 (ja sekin 1 tulee vaan langattomuudesta)
Entäs tuolta Mikromafian etusivulta heti siitä se Gamer paketti? Kannattaako koittaa koota semmonen? En kyllä ite oikeen tie et jos jollain osilla on yhteensopivuus ongelmia
Kerrotko nyt viimein, miksi aina katsot niitä pakettikoneita ? Ja huomasitko ettei siinä koneessa tule windowsia mukana ? Eikä tule näyttöä jota kyselit, jolloin taas mennään siihen tonniin jolloin mun ehdotus on edelleen parempi.
Ei ole itse koottava, kun ottaa kasauspalvelun jolloin SystemaStore kasaa sen koneen ! Sanottu jo aikaisemmin, yritä jo ymmärtää.
Kaikki nämä tietokoneet kootaan komponenteista, ei kukaan valmista kaikkea itse. Valitse sieltä mafialta osat joita haluat, listaa ne tänne niin vertaillaan. edelleen RatCon paketista liikkeelle.
Eiku se on just ongelma ku en oikee tiiä et sopiiko ne jotku osat yhtee tai jotai. RatConin paketti on varmaa ihan hyvä mut siit puuttuu RAM enkä tarvii mitää SSD kovalevyi. Otan asiast selvää vaiks samal ku keräilen lisää rahaa ku nostin budjettii ja katon sillo (koska windows 8 tulee nyte) ja sitte tietotekniikka uudistuu koko aja. Sillo ku on rahaa ni toi RatConi paketti on varmaa jo ehk liian tehoton?
Toi Rammin puuttuminen oli ihan ok huomio, no problem. Voidaan helposti lisätä. SSD kovon voit jättää helposti pois, ei sitä tartte ottaa. Windows 8 on turha, et hyödy siitä pelikoneessa hevon persusta. Ens kerralla, sano budjettis kun se on selvä ja sitova, etkä ole muuttamassa sitä kokoajan. Eikä myöskään "tilaan sit ens kuussa", vaan sillon kun olet tyyliin samalla viikolla tilaamassa, mieluiten jo seuraavana päivänä.
Jaa no katon tota RatConin pakettii viel ja muuttelen jotai koska tosiaankaa en tarvii mitää noi kallist näppistä. Vaik rahaa saiski ni ei silti varmaa kannat kaikkee käyttää.. Tostaki voi varmaa vie jotai leikat?
SSD:n voi jättää pois, jos haluaa säästää. Prossujäähynkin voi periaatteessa pudottaa pois, mutta äänekkyys nousee aika tavalla. Näyttiksestäkin voi pelitehon kustannuksella säästää (esim. HD 6870 tai 6850, ihan sen mukaan minkälaista vääntöä tarvitaan).