1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Uusi kone 1000€,Intel tai AMD pohjainen.

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Persjalka, May 4, 2015.

1. Xounari

Xounari Regular member

Trophy Points:
    38
    Hienoa, että asia hoitui.

2. Persjalka

Persjalka Guest

Trophy Points:
    93
    Vielä iski yhden ongelman,nyt ei pysty rekisteröimään virtalähdettä XFX:n sivuilla sille viiden vuoden takuulle.Ovat pakanneet ne johdot sen verran hyvin että ei liiku mihinkään suuntaan vaikka irrottaisi ruuvit.Täytynee tyytyä kahden vuoden takuuseen ja jos puksahtaa kahden vuoden päästä,niin ostetaan uusi.

Edit.Kamerapuhelimella homma hoitui,perkele kun on ihmisellä laho pää ettei heti tajua.

Last edited: Jun 7, 2015
  3. Jokuvaan22

Jokuvaan22 Member

Trophy Points:
    18
    Itse olen tilannut Systemasta nyt koneen ja kasauksen, postiennakolla... Eli voinko mä avaa sen paketin siinä ennen kuin maksan? Jos sais katottua miten on kasattu ennen kuin maksais sitä, jos se sit kuitenki on paskasti kasattu

4. Ehni

Ehni Active member

Trophy Points:
    73
    Ymmärtääkseni normi postiennakolla et voi avata. Lähettäjän pitää olla merkannut lappuun että saa avata

5. Persjalka

Persjalka Guest

Trophy Points:
    93
    Tuskinpa antaavat pakettia aukaista ennenkuin maksu on maksettu,mutta kai voit postissa sen jälkeen kun olet maksanut katsoa että onko kunnossa,ettei tarvitse roudata edestakaisin.Itse tilasin kotiinkuljetuksella.

6. Jokuvaan22

Jokuvaan22 Member

Trophy Points:
    18
    Ajattelin ku sit olis myös silminnäkijöitä, että ei oo itte rikottu ni saa ainakin rahat takas tai koneen uudelleen kasattuna

Share This Page