Äläpä lupaile sellaista mistä et tiedä. Eikö ole? Montako fps:ää ero pelatessa? Lyöppä ihan faktaa tiskiin, sillä kyllä se vain on.
En usko, että kukaan benchmarkaaja on laittanut xeonia ja i7 6700k:ta vastakkain testeissä. Sen verran tasoeroa noilla. Ps: kirjoitin ikäeroa en tasoeroa >___<
Wwallulla on pakkomielle ehdotella vanhaa rautaa. Pitäis varmaan vaan linkata ap muron tonnin kone -ketjuun?
Jos i7 4790k oli 5-10 fps edellä xeonia ja i7 6700k on sen 10-15 fps edellä 4790k niin laske siitä se tasoero.
Olisi pitänyt tehdä jo hyvän aikaa sitten. Anna kun arvaan - suljet minun tunnuksen? Älä viitti. Muron tonnin konepaketti on pelkkää romurautaa. Ei ollut eikä ole.
No, viime vuosina on tullut aina kaksi prossuarkkitehtuuria per kanta: http://wccftech.com/intel-14nm-kaby...16-256-mb-edram-hseries-91w-kseries-unveiled/
Tuonne offtopikkiin joku "virallinen perseilyketju" ja sinne kaikki ininät näistä prossuista taas. Pysyisi nämä muut sitten siistihkönä. Menee aivan naurettavaksi katella ketjua kun täällä sanotaan "X ei kyllä todellakaan ole samantasoinen Y kanssa" eikä kuitenkaan lyödä mitään faktatietoa siihen kylkeen. Voisit melkein katella nättiä koteloa vaikka tästä listasta tai tästä tai miksei muualtakin. Onko tarvetta minkä kokoiselle kiintolevylle/SSDlle? Onko nykyisessä koneessa mitään minkä luulisit haluavan talteen (kiintolevy, DVD-asema)?
Kyllä kannattaa ostaa uutta intelliä, niin ei tarvi muutamaan vuoteen vaihdella, kun näyttistä, tai jos ei ole tarpeeks rahaa, niin säästää jos ei ole hoppu.En enempää voi sanoa... Ja lopuksi kulkee tämä mun prossu 4,7mhz, mutta, kun en näe hyötyä esim. peleissä juurikaan...
Lopetetaan nyt tuo tuputtaminen ja katsotaan onko kysyjällä vielä jotain sanottavaa tai kysyttävää asiasta.
Nhoni Kiitos nyt näistä "Vastauksista" ja muista säädöistä ... ja juuh sellai 1tera riittänee kovost... ssdtä sitten joskus päivittelynä (Ei Vielä Välttämättä)... Jaa tälläi olikos viel muuta....En jaksa lukea uudestaa xd Itse olen uuden intelin puolella kuin tuon xeonin... en näe mitään hyötyä siitä Ja en usko haluavani vanhasta romu läbärssistä mitään talteen... >:33 Myyntiin menee Ja btw kylhän se fps riippuu siitä että mikä peli xd esim jos haluat pelata nyt esim CsGo...sSe vaatii prossua...Mutta sitten kun pelaat suurempaa ja enempi graaffista peliä joka vaatii näyttistä esim vaikka tyylii gta witcher farcry....yms u knw en jksa selitellä enempää.... Kiitti teil viel kerra <33