Heh, missäs sitä näkyy? jos et edes sarkasmia ymmärrä tuossa "lava olutta" ni se ei ole minun ongelma. Ja kuten sanoin, hyvää hyvyyttä sulle neuvoja annettiin. Huom! nuo muistitkin esimerkiksi. Ja pistetään sulle vielä rautalangasta: Sulla oli tietty budjetti, ja laitoinkin vinkiksi vähän isompaa koteloa. Olisin toki ehdottanut ihan jotain muuta koteloa jos ei olisi tarvinnut tuijottaa tuota budjettia. Ymmärrätkö? Siinähän mun viestissä oli ihan tarpeeksi vinkkiä. Mutta, hyvä että sait ne muistit vaihdettua.
Joo, huomasin siinä kahet muistit samoilla taajuuksilla, mutta en huomannut latensseja katsoa. Missä sitä näkyy vai... huoh. Siinäpä sulle miettimistä. *sarkasmia* Niin, ja AIHEESEEN neuvoa vielä tuosta. juu, jotenkin vaan tuntuu ettei helposti löydä koteloa johon 5870 mahtuu
Crossfiressa on ongelmia ajureiden kanssa. Myös muuten Crossfiressa on ongelmia enemmän kuin yhdellä kortilla. Crossfire hidastuu paremmilla korteilla x8:lla.
mutta ei se silti tarkota ettei MITÄÄN järkeä olisi, jos sulla on yks kortti ja vapaa paikka ja haluisit nostaa pelitehoa halvalla, niin silloin kannattaa laittaa toinen samanlainen vieree. tulee halvemmaksi kuin ostaa uus parempi.
väitinkö niin? en. pointti on se että jos sulla on vanhakone, ja vapaa paikka. uuteen en ostais cf settiä, vaan yhden samanhintasen.
Saat kuitenkin ongelmattomamman ja nopeamman lähes samalla hinnalla kun ostat yhden uuden. Toista samanlaista et välttis edes saa.
ei kaksinkertastu, mut esim 5770 + 5770 = 5870 suunnilleen. sitähä tääl afterdawnis on aina sanottu. mun mielestä siis 16x/8x emos ei oo mitään vikaa, ja ainaha ne cf:ät on saatu toimii vaikka oiski vähäsen ongelmia. jos sul on 5770 kortti koneessa kii ni tottakai se päivitykses tulee halvemmaks ku ostaa toisen rinnalle ku ostaa kalliimman hd5870 joka olis kuiteski samantehonen ku 2x5770 xD