Onko koneen kokoomisessa jotain asioita, jotka pitäisi liimailla kiinni tai muuta, vai onko kaikki osat pelkästään kiinni johdoilla ja muilla liittimillä? Kun katoin jotain kokoomis ohjetta jossa piti liimata prossua kiinni johonkin. Onko sillä mitään järjestystä jossa ne osat pitäisi laittaa kiinni?
Joo ei mitään liimoja. Se oli jäähdytystahna, jota laitetaan prossun päälle. Sitä ei tartte kun sulla on boxedprossu, on tahnat ja cooleri siinä valmiina. Kaikki on kiinni johdoilla ja liittimillä ja ruuveilla. 1. Kiinnität emolevyyn prossun, coolerin, muistit, näyttiksen 2. Kiinnität emolevyn varovasti kotelon seinään 3. Laitat powerin ja kiintolevyn ja dvd-aseman paikalleen 4. kytket niiden kaikki johdot oikeille paikoille 5. Tarkistat että kaikki on oikein kiinnitetty 6. Asennat ajurit ja windowsin levyiltä jotka sait paketin kanssa 7. pelaa
Siinä mun ehdotus. Ja siinä on se aika tärkee levyasemakin mukana Tosta nyt jouduin ottaan fractalin pois että sain siihen mahtuun paremman emon ja dvd aseman. Fractalhan on paljon parempi kotelo. Jos varat riittää niin ota se. Ja ite panostaisin noihin a-datan 2000 mhz muisteihin vaan koska niillä on paljon parempi hinta niitten kellotaajuuteen nähden. Tai siis järkevämpi nyt toisaalta ostaa Edelleenmyyntiarvo on varmaa 2000 mhz muisteilla parempi kun 1333mhz muisteilla Ja 6e hintaeroo niin munmielestä kannattaa, jos meinaa joskus viel kellotella. Ja tollahan iv ei pyöri kovin hyvin koska se käyttää tosi paljon prossua, eli siinä tarttis prossutehoo ja tossa on panostettu näyttikseen. Tuplaydinprossu on aika heikko iv käytössä, ite en edes jaksais yrittää
Joo tuota.. Mulla ei oikeen oo muutenkaan ollu selvillä että mikä paketti tässä nyt on menossa, toi mun ehdotus paremmalla emolla vai näyttiksellä vai täh. Tämä on myös varteenotettava ehdotus, tehokas näyttiskin. Ja vieläpä nVidia, paras merkki maailmassa Opelin jälkeen. (Öh..?)
http://bayimg.com/gANDHAACn tämä mutta tuolla nvidian uudella näyttiksella joka on 209€ onko noi kaikki varmasti yhteen sopivia?
Emolevy kannattaisi myös vaihtaa 109e Asukseen jos rahaa vaan yhtään piisaisi. Saataisiin jo vähän ominaisuuksiakin mukaan. Osat on kyllä muuten yhteensopivia.
Eli vaiha viel 3 asiaa : Eli dvd asema tohon mun paketisa olevaan, poweri tohon mun paketisa olevaan ja muistit a-datan 2000 mhz 111e maksaviin. Siinä on hyvä kone. Ei pyöri iv tai välttämättä kauheen moni muukaan prossupainotteinen peli maxeilla sulavasti mutta ainakin mw2 pyörii.
Noissa A-Datan muisteissa taitaa olla taas 2-4 vkon toimitusaika. http://www.jimmspc-store.fi/hae/g/145/v/7/min/0/max/0/2000
No miten taas??? Juurhan niissä kävi 1-4 pv toimitusaika! Ja mitä se haittaa, ei tää paketti tainnu tulla toimitusaikojen mukaan..??? Vai tuliko?
ei mutta kyllä menee yli budjetin jos alan viellä säätään noita kai tuollakin GTA IV toimii jotenkin ja MW2 en koske edes kepillä
koska lataan pelini yleensä steamistä niin levy asemalla tuskin on hirveästi väliä? mutta vaihdan noi muistit toisiin
http://bayimg.com/NANIGaACn jossei nyt toimi GTA IV niin on ihme enään en suostu edes 10 kalliimaksi muuttamaan
kaveri sanoi jotain että tuon prossun voisi avata 4 ytimiseksi onko tämä totta? siis jos emu levyltä avaa niitä
Tuurista tosiaan riippuu. Voi olla, että aukee 4-ytimiseksi ja voi olla, että ei. Tai sitten siltä väliltä, eli aukeaa 3-ytimiseksi. Täälläkin on paljon prosentuaalisia todennäköisyyksiä heitelty. Sanotaan näin, että on todennäköisempää, että jotain ytimiä aukeaa, kuin että jaa 2-ytimiseksi.
Useat testit mitä oon lukenut, niin niistä päätellen ''prosentuaalinen todennäköisyys'' on sellanen, että vaikka testeissä aina jtn 90 prosenttia avautuu, niin siinä on silti muutama jotka ei avaudu. Siihen kannattaa suhtautua silleen, että noniin, mulla on tehokas tuplaydin, jolla pärjää, vau, hei siistii. Ja sitten voi kokeilla, josko bonuksena siitä sais 4- tai 3-ytimen. Tässä ohjeet: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-121/amd_n_ytimien_availu-faq-849964/ Hyvin pärjäät sillä vaikkei se aukeiskaan. Jotkut 555BE-prossuista on suunniteltu alunperinkin et niistä tulee joku 4-ydin, mutta yks tai kaks ydintä on jostain syystä toimimattomia jollon ne on pantu 555BE:hen. Tahallaan AMD ei särje näistä prossuista ytimiä ettei avaus onnistu. Ne on kuitenkin kaikki neliydin ja tuplaydin sirut yms tehty samassa paikassa, ja sitten vaan ns ottaa pinosta ja laittaa joko 555BE tai johonkin neliytimeen. Kaikki ne on samanlaisia, mutta osittain rikkinäisiä voi löytää tuplaytimistä.