1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Uusi kone.

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Arttu95, Dec 16, 2010.

1. miikoo_

miikoo_ Guest

Samaa mieltä Kajtun kanssa

Last edited by a moderator: Dec 16, 2010
  2. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    tässä kyllä etsitään vain konetta, mutta tuo on jo hyvä ehdotus... joku slim malli, halvin mitä kaupasta löytyy, ja sit PS3...

3. imbasticjo

imbasticjo Member

Trophy Points:
    11
    Mikä ongelma teillä on pakettikoneita vastaan? Itellä on ollu X3400 pari kuukauttaa ja pyörittää pelejä ( CS, WoW, Black Ops ) hyvillä grafiikoilla ja tehoja riittää. Isoveljen M5100 on pyörittäny hyvin jo pari vuotta.

Last edited: Dec 22, 2010
  4. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Niin, mutta paljonko maksoi, minä rakennan samaan hintaa vielä paremman.
    Sitten kun noista koneista loppuu tehot heitätte ne roskiin.

Osista tehtyjen koneiden ostajat vaihtavat pari osaa ja kyllä pyörii.
    Sanomasi pelit ovat melko kevyitä.

5. Arttu95

Arttu95 Member

Trophy Points:
    16
    Black Opsia en kauhean kevyeksi peliksi menisi luokittelemaa.. Kyllä minä ainakin innolla odotan että saan tuon X3400 käyttöön, miettiä miten huima erotus on tähänkin nykyiseen koneesee. Amd Sempron 3000+ prossu ja joku ViA/s3G näyttis jossa jopa 64MB omaa muistia! Hyvä että cs pyörittää .. Mulle riittää ihan hyvin tuo X3400, vaikka vuoden päästä olisikin huonommassa kunnossa, niin innostus on jo loppunut esim. Black Opsiin. Kukaan hullu veä 5 kertaa vuodessa läpi Black Opsin soloa :) Siinä kun itse rakentelet niitä koneita, minä ostan valmiina.

6. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    Arttu hei, ookko oikeesti noin tyhmä?

"Siinä kun itse rakentelet niitä koneita, minä ostan valmiina. "

Siis minkälaisena kommenttina toi oli tarkotettu? siis että sää oot viisas kun ostat kalliita ja paskoja koneita? :DD ei huhhuh mikä jätkä. niin siis et pelaa sitten black opsin jälkeen mitään peliä, sit kun siihen kyllästyt. no se on hienoo se. kyllähän tuo sitten siihen käy. -.- naamapalmu

7. Arttu95

Arttu95 Member

Trophy Points:
    16
    Snaoinpahan vaan että ei oo pakko kasailla niitä koneita.. Oikeesti hommaa sinä niillä vtun osillas semmone kone ku huvittaa , mä halusin ostaa tuon niin minä sitten ostin. Jätkä vaa inisee ku kerranki on joku tyyppi joka ei osta osina konetta. Hetikö tuli mieleen että onpa paska jätkä ku osti pakettina koneen.. Noo , samakait tuo , sentää ei oo nii elämä tää kone.. Sulla se taitaa vähän olla : DD Ehottele sinä niitä pakettejas täällä koko vtun päivä , mulla on muutaki tekemistä :)

8. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    Vooi, poika, on se hienoo, että oot oppinu oikeen kiroilemaan. Enpä mää kotona paljoo muuta tee kun oon koneella tai katon telkkaria. pitäiskö mun sitten leikkiä legoilla? kelkoilla ei voi viä oikeen ajella, ja kakspyöräsetkin venailee kevään tuloa. kyllähän sitä tulee ulkojäillä käytyä ja sivakoimassa. Onhan mulla ittelläkin pakettikone. ja jos olisin ostanut kasatun, niin pelaisin vieläkin black opsia high graffoilla kun nyt pelaan low-medium. Mua ärsyttää sussa, kun aluks me ihan normaalisti sanottin että ei pakettikoneita. määkin perustelin sulle pitkän virren siitä. mutta ei, sitten toi sama suunsoitto jatkuu. Anteeks sulle kun yritin saada sulle pelikonetta. Naamapalmu II

EDIT: ja muuten, aina jos ei enää muuten osaa perustella kantaansa jossain atk-hommassa tai tälläsessä, niin aina vika juttu on, että mulla on muutakin elämää kun koneet. silti onkin peliä kohta tullu pelattua 70h kahdessa viikossa. mutta sillon on elämä jos vaan pelaa, eikä tiedä näistä mitään. Yleistin, mutta näin se aika monen kohalla on.

9. Arttu95

Arttu95 Member

Trophy Points:
    16
    Ihan miten tahansa, suksi vaikka suohon. Eipähän kiinnosta.

10. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    joo, no lähen kohta. tässä ei vaan oo suota hirveen lähellä ja on varmaan vähän jäässä. mutta eiköhän sinne uppoo kun vähän pomppii. heipo deipo ja hyvät joulut arttu sullekkin. se on hienoo että olet nyt onnellinen kun omistat oikeen acerin pöytäkoneen :)

11. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    Ai herran jumala mitä meininkiä Arttu95 ei täällä jengi turhaan noita kasattuja koneita suosittele,se nyt vaan on niin että noi paketti koneet on paskaa koska niissä on ylihintaset osat päivitettävyys hanurista ja ei niillä oo kiva pelata ku mitään peliä et voi täysillä pelata koska yksinkertaisesti tehot ei riitä ja niinku WNBnorkin jo sanoi ni ootko just oppinu noi kirosanat ku niit tulee ku apteekin hyllyltä.

12. hynkkis

hynkkis Regular member

Trophy Points:
    26
    jos sitte vähän suuta soukemmalle, tuskinpa sulta vittu lentäis yhtä hanakasti jos ihan kasvotusten jonkun muun kuin pikku-veikan kanssa puhut. ja olen samaa mieltä kaikkien muitten kommentoijien kanssa että kasaamalla parempi ku paketti. ja jos kerran halusit ostaa ja ostitkin tuon surku koneen, muitten neuvoista huolimatta, niin miksi yleensä kysyä neuvoa jos ne opastukset menee kuuroille korville kun olet jo päätöksen tehnyt. ja jos se kone ei ole elämää suurempi asia, niin turha kait sitä on useampaa keskustelua kehittää..

13. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    No joo, toi arttu nyt on vähän tommonen. Kyllähän siihen hermot menee, kun jo varmaan viides aihe oli koneen ostosta ja joka toisessa oli pakettikonetta ja joka toisessa kasattua. ja kyllähän tuo pätemisen tarve on poijjaalla aika suuri. mutta annetaan hänen viettää joulu acerinsa kanssa. Mutta Arttu, tutuksi oot tullut, niin kyllähän sulle pitää Joulun toivotukset laittaa. eli HYVÄÄ JOULUA

Share This Page