1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Uusi Peli-Kone kiikarissa max. 600 Euroo # Kiire #

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by N73_, Aug 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BastaKh

BastaKh Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikö mikään paketti kelpaa joita sulle on ehdotettu?Hyviä kaikki jotenka ei muutakun valitset sen joka on mielestäsi paras ja tilaat/ostat sen.Porukka nähny vaivaa kasatessaan noita paketteja ja missä on kiitos.Ei ole kiitosta kuulunut vaan pelkkää valitusta.Hermothan tässä menee ja (lääkärin määräämät tuplana) :) no ei nyt sentään mut kummiskin.Valitse joku ehdotetuista paketeista
    Tai sitten vaihtoehtoisesti kävelet markettiin ja ostat sen Acer,Dell,Fujitsu siemens,Compaq tai HP valmispaketti koneen joka miellyttää eniten.Mun mielestä tän topicin vois lyödä lukkoon tai jotain ku ei tää perkele etene mihinkään suuntaan ku mikään ei kelpaa.

2. Tomitz

Tomitz Regular member

Trophy Points:
    26
    Tommosia "pelikone budjetilla 600€"-ketjuja oli valmiiksi jo helvetin paljon täällä,mutta silti sinun piti tehdä 3 uutta ketjua samasta aiheesta...
    Monet ovat auttaneet sinua,ja se apu ei näytä kelpaavan. Sano kiitos pakettia ehdottaneille ja lopeta tänne postaaminen.

3. N73_

N73_ Member

Trophy Points:
    16
    Ei kelpaa?
    Enkö sanonu et oon lähössä tilaan tota pakettii..
    Mut saako osia jimm`s kaupasta?
    Paljo tulis kalliimmaks?
    Ja btw toi sun paketti kelvannu koko aja ^^
    Ja turhaa valitatte kokoajan..
    Ja vielä samasta asiasta...

4. N73_

N73_ Member

Trophy Points:
    16
    Ja
    PS. Oon venannu vaan vastausta, että sopiiko osat?
    Oon koko ajan ollu valmis tilaamaan..
    Mutta on jokases mun tekemäs aihees menty ihan OFF-TOPICCIIN
    kun joku on tullut ja sanonu "en jaksa tehä uutta aihetta"
    Ja sit mun juttu on unohtunu ja joku kyselee 1000 euron konetta.
    Joten mua on aika turha syyttää, kun en saa kunnon vastauksia ^^
    Aina mennää OFF-TOPIC niiku nytki..

5. Tomitz

Tomitz Regular member

Trophy Points:
    26
    Olet todellakin Junior member...

6. N73_

N73_ Member

Trophy Points:
    16
  7. BastaKh

BastaKh Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt oot kyllä niin väärässä tässä asiassa että enempää ei voi olla.
    Sun aihe on --> Uusi Peli-Kone kiikarissa max. 600 Euroo ja ton mukaan on paketteja kasattu eli äläpäs ala syyttelemään muita.Tässä on tiedot prossusta ja emolevystä --->> http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/5585/amd_phenom_x4_9650

http://www.lapstore.net/store/product_info.php?products_id=26358

Katsoppas tarkkaan ja kerro onko yhteen sopivat.Prossun kanta on Socket AM2+ ja emolevyn prosessorituki on AMD Socket AM2+ / AM2 Phenom X4/Phenom X3/Athlon /AthlonX2/Sempron/AM3 Phenom II / Athlon X4 / Athlon X3 / Athlon X2. Kyllä nuo mun mielestä sopii hyvin yhteen.Kunnon vastauksia/ehdotuksia olet saanut vaikka kuinka monta ja 1000e konetta ei ole mun mielestä kukaan ehdottanu sun topic:eissa vaan aina on mennyt sun budjetin mukaan pakettien kasaukset.Et ole sanonut missään vaiheessa että aiot tilata ton paketin ja ihan aiheesta on porukka antanut kritiikkiä käytöksestäs ja siitä kun valitat koko ajan samasta asiasta.Käyttäydy asiallisesti hyvä ihminen ja kiitä kaikkia jotka ovat nähneet vaivaa kasatessaan hyviä paketteja sun 600 euron budjetin mukaan.Yhdyn Tomitz:in edelliseen vastaukseen ja off-topicciin ei oo menty tässä.Jos joku on niin sinä. Mene jimm´s pc store:n sivulle ja laita nuo osat ostoskoriin ja katso paljon sille tulee hintaa ja postaa vaikka se sitten tänne jos huvittaa. Ps: Toi sun linkkis... :) ostoskorisi on tyhjä... Sori mut pakkoa sanoa että tyhjänä varmaan pysyykin tolla menolla kun ei kelpaa paketit joita on ehdotettu.Äläkä käännä asiaa toisinpäin.Et voi syyttää ketään muuta,itseäsi vain.Sori vaan... :)

Last edited: Aug 20, 2009
  8. N73_

N73_ Member

Trophy Points:
    16
    "En viitsi uutta ketjua laittaa pystyyn, niin kysyn tässä. Tarkoitus olisi siis uutta keskusyksikköä hommata jonkinlaiseen pelikäyttöön, ja budjettina olisi sellainen 700 euroa. Eli arvostaisin jos komponentteja suosittelisitte."

Tossa vaiheessa mut unohetaan :/

9. BastaKh

BastaKh Regular member

Trophy Points:
    26
    Sun budjetit on ollu 500-600 euroa ja kertaakaan et ole maininnut että sun budjetti olis 700 euroa.Onhan noita helvetin paketteja ehdoteltu ja mikään ei sulle kelpaa.Valitat vaan koko ajan jostakin.Lopeta nyt perkele tuo pelleileminen ja tilaa joku noista joita sulle on ehdotettu.
    Jos ei kelpaa niin älä postaa enää tänne vaan kävele kauppaan ja osta sieltä kone.Kyllä ne marketissa tai ihan alan liikkeessä osaa neuvoa.Neuvoisin menemään ennemmin ihan kunnon tietokone liikkeeseen ja sieltä sitten kysyt suosituksia ton sun budjetin mukaan.Vielä jos valitat jotain niin kukaan ei vastaa enää sun topicceihin ja saat ihan rauhassa yksinäsi miettiä mikä meni pieleen.itseäsi voit syyttää siitä että olet saanut "negatiivista" palautetta käytöksestäsi.

Ps: Kiitä kaikkia jotka ovat käyttäneet aikaansa kasatessaan sun budjetin mukaan paketteja ja lopeta se hemmetin valittaminen.Sori vaan mut joskus on sanottava totuus suoraan ja se saattaa napsahtaa niinkuin kakkosnelonen tai 9mm.Ota palautteet vastaan ihan niinkuin (aikuisen tai nuoren)fiksun ihmisen kuuluukin eli ilman mitään vastalauseita.Enää et valita yhtään etkä myöskään syytä muita.Loppu nyt...

10. Fading80

Fading80 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei kiitos tai anteeks kuulu tollasten kavereiden sanavarastoon. Mun mielestä on aika hassua et tullaan kysymään neuvoa ja sit kuitenkin ollaan niin kaikkitietävää. Niinkun sanottu, ehdotettu on useamman laista kyllä noista pitäs osata päättää...

11. Kokki99

Kokki99 Regular member

Trophy Points:
    46
    Ei millään pahalla Tomitz, mutta repesin hieman kommentillesi :D.

Mutta ketjun aloittajalle tosiaan parempaa käytöstä, sillä kaikki me tehdään tätä vapaaehtoisesti. Aika joustavia täällä ollaan jo nyt oltu sinuu kohtaan, mitä nyt oon tätä lukenu, ja pakettiehdotuksiakin on tullu aika mukavasti. Vai käyttäytyisitkö samalla tavalla kaupan kassalla ja miten pitkään luulet sen kassan jaksavan kuunnella jatkuvaa valittamista? Siinä vähän miettimistä. En jaksa ehdottaa mitään täällä tuntuu olevan homma hanskassa :). Jatkakaa......

12. Tomitz

Tomitz Regular member

Trophy Points:
    26
    hehhe :p
    Kirjoitin sen tuolla lailla koska en viitsinyt alkaa sanomaan tähän tyyliin: "oot ihan varmasti alle 12wee" Aika lapsellista käytöstä N73_:ltä nähty joten...

13. N73_

N73_ Member

Trophy Points:
    16
    Tällä hetkellä vaikutat itse tyhmältä :)
    Ja toi käytös johtu siitä, kun olin 39-asteen kuumeessa Angiinassa..
    Eli pahottelen sitä, ja oon tilaamassa tota konet mut sopiiks osat yhteen..
    Ja postaan ne osatki kohta linkki ei enää toimi :/
    Ja vielä oon sitte 15..

Last edited: Aug 21, 2009
  14. Tomitz

Tomitz Regular member

Trophy Points:
    26
    Ok lopetan nyt tän seuraamisen,mutta sanon vain että jos olet 15,niin käyttäydy sen mukaisesti :)

15. Fading80

Fading80 Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin ei tollasta teinikiukuttelua kyllä tule vielä 12-vuotiailta. 15 sopii kuvaan paljon paremmin. Koitahan laittaa ne osaset niin saat sen koneen ja tää asia voidaan katsoa käsitellyksi.

16. BastaKh

BastaKh Regular member

Trophy Points:
    26
    Soita lapstoren liikkeeseen ja kysy sieltä ovatko osat yhteen sopivat.Ei kukaan jaksa enää postata tai seurata tätä.Äkkiäpä se kuume ja angiina katos.Ei se hetkessä parane mut enhän voi kyllä tietää oletko ollut oikeasti kipeänä.Ei kuume ja angiina vaikuta käytökseen mitenkään ellei itse niin usko.Voisitko kertoa että mistä sait sellaisen vaikutelman että olisin tyhmä?Perustele myös se ja mielellään mahdollisimman tarkasti.Lueppas hieman näitä ja yritä miettiä tarkkaan miten tästä eteenpäin käyttäydyt täällä.En vittuile mitään vaan yritän hieman neuvoa.Noista nyt ei varmaan oo mitään hyötyä mut laitoimpahan vaan nuo linkit jos vaikka kiinnnostaa lukea.
    Lue tuosta diagnostiset kriteerit ja vaikka koko juttu
    http://pedaogiikanaakkoset.blogspot.com/2007/12/kyttytymishirit.html
    tossakin sulle luettavaa.
    http://www.tyoterveys.fi/default.asp?id=142445&artikkeli=82345&Method=Artikkeli&Hakusana=

Kerro ihmeessä löytyykö ton ensimmäisen linkin tekstistä jotain joka osuu kohdalleen sinun tapauksessasi.En vittuile tms. mut lue ja mieti tarkkaan asioita ennenku postaat tänne seuraavan kerran.Voit postata myös kaikki kohdallasi täyttyvät kriteerit tjsp...jne... Ps: Sitä kiitosta ei ole vieläkään kuulunut niille/meille kaikille jotka on kasanneet paketteja sulle...

17. N73_

N73_ Member

Trophy Points:
    16
    Jos jotain saan sanoo sulle niin, HAISTA PASKA!
    Ja tossa sulle luettavaa :
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Nörtti

PS. Ei millää pahal, mut toi on just ja vaan tarkotettu sulle. :/
    Eli hommaas elämä.. Ja tuu sit vittuileen mulle fädäri..

BTW. Tää sivusto on ihan perseestä, ei tuu kunnon apuu vaa jtn vitun paskaa soitatte vtu..
    Aina pitää sanoo n. 100euroo alempi budjetti ettette mene budjetin yli.
    Vitun nerdit Se on moro, Btw nerds go get a life.. OR GO GET FRIENDS!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Irti_Elämästä

Ja tossa vielä vika, toivon että luet ne, koska tuut tarttee apuu :)

http://www.perhe.fi/artikkeli/koululainen/134/lapsen_ylipaino?gclid=CJOm-JXptJwCFYwVzAode3qeng

18. Fading80

Fading80 Regular member

Trophy Points:
    26
    Voi voi kun se angsti puskee päälle nyt... Voin kertoo et kyllä se siitä helpottaa ajan myötä. Elämää tässä talossa on välillä vähän liiankin kanssa ja kavereita ihan tarpeeks. Mua lähinnä kyllä naurattaa, kun noista sun kommenteista paistaa niin läpi se et"V***u mä oon kova jätkä, mua on turha neuvoa" ja helppohan se on täällä tietysti huudella kun voi piiloutua sinne näppiksen taakse ja käyttäytyä ihan miten tahtoo. Kyllä sua on autettu täällä jo ilmeisesti ihan liikaakin, yritetty jopa jonkunlaisia käytöstapojakin opettaa, mutta näin nörttikielellä sanottuna sun kovalevys ei oo ihan kunnossa. Jos mua joku haluaa nörtiks nimittää niin otan sen kyllä ihan kunnianosoituksena vastaan. No mutta onneksi se elämä tulee opettamaan vielä ehkä sullekkin saman mitä yritän opettaa alle kouluikäsille lapsilleni, että "kiukuttelemalla ei saa mitään".

19. Jampikka

Jampikka Member

Trophy Points:
    16
    So i herd you dunt know ruleZz

20. Tomitz

Tomitz Regular member

Trophy Points:
    26
    Ok vielä kerran: Sua on neuvottu vaikka kuinka,mutta et ota sitä apua ollenkaan vastaan,miksi sitten pyydät apua jos se ei kelpaa? Monet ovat ehdottaneet hyviä paketteja,etkä ole sanonut mitään kiitoksen tapaistakaan...
    Minun henkilö-kohtainen neuvo (varmaan muutkin suosittelisi sinulle tätä samaa): Mene giganttiin ja osta itsellesi paketti-kone... tai jos nyt olet (viimeinkin) saanut selville mitkä osat hommaat,tilaa se ja äläkä tule enää tälle sivustolle,ennen kuin olet tajunnut että sulla on selvä asenne-ongelma.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page