Tosin tuossa kasaustakuussa mielestäni takuu annetaan siitä, että kone on kasattu oikein niin, että kaikki toimii. PISTE Myöhemmin, kun joku osa menee rikki, tuskin ko. takuu korvaa enää rikkoontuneen osan paikallistamista ja korjaamista. Näin minä kasaustakuun ymmärrän.se saattaa aiheuttaaaa vähä miettimistä.
Itse kerran kasautin paketin Systemasta, ja siinä alkoi poweri juonitella. Tiesin kyllä vian itsekin, mutta vein koko koneen takuuhuoltoon missä testasivat vian ja vaihtoivat powerin (odotellessa). Kolmannella kerralla vaihtoivat sitten sata wattia isomman powerin ja rupesi lopultakin toimimaan.
Sait siis ilmaiseksi vaihdettua parempaan powerin. Tässä tulikin hyvä säästökohde koneenrakentajalle.
Se on näköjään juhannus ylläpitäjälläkin. Eihän tätä kukaan jaksaisi jos aina pitäisi ryppyotsaisesti ottaa. Tuo esimerkkitapaus oli äidin nettiselain (en suosittele pelikoneen rakentajille), mutta ainakin siinä kasaustakuu sisälsi vianetsinnän.
Yksi asia jäi vielä epäselväksi, laskuttiko ne virtalähteiden hintaeron, oletan nyt kuitenkin tuon tehokkaamman ollen alkuperäistä kalliimpi.
Ihan itse ehdottivat parempaa ja veloituksetta vaihtoivat. Eivät varmaankaan halunneet enää nähdä koko rakkinetta.
tässä olisi kyllähän tuossa säästää rahaa sellaista kysymystä että kuuluuko kasaukseen tuon vesijäähdytyksen asentaminen tässä kuva tämän hetkisestä paketista https://gyazo.com/dca057f29114ea0fec9ea379db31c6ff
selvä, kiitos vastauksesta kun tuo vesijäähy on AIO esitäytetty tarviiko siihen enäään ikinä lisätä vettä?
Hardwariumilta tuo https://hardwarium.com/product/470/10/toshiba-3-tb-7200-rpm-3-5-sata-3-0. Kunnollisia 2 teran levyjä ei näköjään ole.
Itellä on ja hyvin toimii vaikka sen juuri ostin samaisesta liikkeestä ja mukana tulee dual link dvi joten sen pitäisi tukea 144hz kuvaa
5400 kierroksen levy, eikä muutenkaan kotikoneisiin tarkoitettu. Mitä vikaa tuossa ehdottamassani Toshibassa?
Joo, tuo Toshiba on hintaisekseen erinomainen levy. Käsittääkseni siinä käytetään käytännössä samoja osia kuin kalliimmissa vastaavissa mutta ilman brändäyksen lisähintaa.