Kuten aikaisemmin jo mainitsin, niin näyttävät aika korkeilta. Olisikin kiva kuulla joltakin muistien käyttäjältä, miten ne mahtuu jäähdytyssiilen alle.
En jaksa tohon vänkäämiseen muuten puuttua mutta mulla on millilleen saman kokoiset Ripjaws IV:t ja mahtuvuus riippuu täysin jäähdytyssiilistä. Noctuan tai Phanteksin isot mallit menevät päälle mutta etummaisinta tuuletinta pitää nostaa. Thermalrightin HR-02 Macho Rev B. menee ilman että tuuletinta nostaa ollenkaan. Jälkeenpäin ajateltuna valitsisin luultavasti matalammat rammit mutta nyt ei ole väliä kun vesileikit on joka tapauksessa edessä
Normi on 1.2 inch eli 32 mm jos noi on 42 niin ei se vielä mikään korkea ole -vakiojäähy yleensä mahtuu
Mieti tässä että jos otan 1070/1060 jossa on displayport 1.4 ja mietin että ottadin asuksen pg248q jossa didplayport 1.2 toimiiko tuo näyttö silti sillä 1070/1060. Edit: toinen vaihtoehto olisi mg248q asukselta, siinä olisi dvi-dl jota käyttäsin jos tuon mg248q:n ottaisin.
En Minua ei huippaa etteivät suomalaiset lähetyssaarnaajat ole kyenneet opettamaan SI-järjestelmaa itämaisille opetuslapsille Paljon enemmän minua ihmetyttää ettei kukaan huomauta Aloittajalle että kyseisistä näytöistä PG = TN G-sync MG= TN Freesync Mutta MG 24UQ on Freesync IPS Jos nyt pilkkua kertoimella viilataan
Ööh en oikein saanut kiinni tuosta... edit: @ajaJako olen hyvin tietoinen et molemmat on tn paneeleilla.
Lue tosta mun eka viesti, googlen perusteella en todellakaan ole ainoa: http://keskustelu.afterdawn.com/threads/asus-mx229q-no-signal-dp-piuhalla.763511/
Voisiko joku kertoa etä voink käyttää näyttöä dp 1.2 kaapelilla joka menisi kiinni 1070/2060 gpu:hun. Toimiiko?
Toimii. Se DP 1.4 tarkottaa lähinnä että se näytönohjain pystyy tarjoomaan 8K resoluutiota sen letkun kautta tarvittaessa. Kyllä se 1.2 siinä myöskin toimii.