Nyt lähti kone tilaukseen, Kiitoksia avusta! Sitten eri aiheeseen. Kannattaako tuon luokan konetta lähteä tweakkaamaan ja miten jos kannattaa?
Itte virittelisin vasta vähän ajan päästä kun koneen arvo on vähän laskenut. Tehot riittää melkein kaikkeen mitä peruskäytössä tulee vastaan.
ASROCK S1155 Z77 DDR3 USB3 SATA6 ATX Tukee AMD Quad CrossFireX, CrossFireX, mutta ei ilmeisesti tue NVIDIA SLI:ta?
Tuon koneen pitäisi kohta olla postissa. Olen kyllä asennellut käyttöjärjestelmiä ja formatoinut koneita ennenkin. Onko mitään uutta mitä pitäisi tietää, kun en ole ennen niin sanottua "tyhjää konetta" ostanut. Miten tuo käyttiksen asentaminen SSD:lle käytännössä tapahtuu?
Windows DVD asemaan, formatoi SSD jos tarvetta, asenna Windows. Ihan sama kaava ku normikovolle asentasit.
Kun tuossa koneessa on SSD ja normi kovo, niin kysyykö se jossain vaiheessa sitten kummalle se asennetaan?
Mitään tipsejä tohon asennukseen? Esim. Jossain luki että bios kannattaa päivittää ennen kuin asentaa käyttiksen. Eli siis kaikkee mitä kannattaa ja pitäis tehdä tuossa asennuksessa ja ekana parina käyttöpäivänä.
windowsin asennuksen jälkeen,ainakin itse,oolen asentanut, virusohjelman- ajurit- java:n- flash-playerin- firefoxin- steamin- speedfanin- ja jotain muita mitä ei tule mieleen,
Miten tuo OEM käyttiksen toteutus tapahtuu tässä tilanteessa? Asentaako ne sen Systemassa vai tuleeko mukana levyke. Miten ihmeessä tuo toimii?
Okey. Mietin vaan että eikös se ole tarkotettu lähinnä pakettikoneisiin. Pystyykö asentamaan enemmän kuin yhteen koneeseen tai uudelleenasentamaan samaan koneeseen?
Pieni "off topic". Kokemuksia Systemastore kasauspalvelusta? Onko ollut ongelmia? Testaataanko ne koneet tuolla, ettei ne vaan kokoo niitä ja lyö pakettiin, vai tekeekö ne juuri niin? Vielä toinen kysymys! Bios:sin uusimmat ajurit ladataan Tuolta? Mitä kaikkee noista mun tarvii ladata koska tuolla on miljoona eri vaihtoehtoo! Ja kuinka nuo sitten asennetaan ennen Windowsin asennusta?!? Heureka! Vielä kolmas kysymys! Tarviiko mun vaihtaa jotain asetuksia Bios:sista, esim. Raid 0/1 tai jotain...???
Kai ne kokeilee et kone käynnistyy kunnolla. Ite imuttasin noi Realtek high definition audio driver ver:R2.66 INF driver ver:9.3.0.1019 Realtek Lan driver ver:7048 ASMedia SATA3 Driver ver:1.3.1 Intel USB 3.0 driver ver:1.0.4.220 Asennat noi Windowssin asennunsen jälkeen. RAID:t voit unohtaa, AHCI:n pistäsin päälle.
USB 3.0 Jos esimerkiksi, haen uuden muistitikun liikkeestä. Tarviiko tämän muistitikun olla yhteensopiva usb 3.0 kanssa, hyödyntääkseen sitä, vai kelpaako mikä tahansa markettitikku?