Jees. Viesti # 39 service vek, jäähy on tosi iso, häswelli ei mitään hyötyä Harkitse H100i sen saa nylpytettyä R4 kattoon, vaikka tuo koppa onkin tarkoitettu ilmajäähyille.
Z87-PRO sisältää katos integroidun Wlanin ja Bluetoothin. Sen kyllä saa ruuvattua irti, jos haluaa... Myös Asus Z87-Plus on pätevä emolevy. Saksan tarjouksista ei voi tietää yhtään, sillä ne voivat muuttua jopa tunnissa. Asus M5A99X EVO 116€ -> 106€ -> 2h -> 116€, joten sielläpäin maailmaa hinnat elää alas ja ylös, kun taas täällä suomessa hinnat matkustaa aina vaan ylös...
Ärsyttää vaan tämä että moni tulee sanomaan että haswell on perseestä, vaikka tuskin itse on sitä kokeillut ja se tuo epävarmuutta ostoon
Johan se olennainen sanottiin. Siinä se. Ton takia Intel voi tehä Haswellista paskan, se on kuitenki parempi ostos ku Ivy Bridge.
Itse olen käsittänyt asian niin, että haswell kannattaa ostaa jos sulla ei ole jo valmiina muutaman sukupolven vanhaa inteliä. Päivittämisessä hasweliin ei siis ole järkeä, koska se ei ole niin paljon parempi kuin vanhat prossut. Erittäin lievästi parempi se kuitenkin on kuin vanhat ja melkein saman hintanen + emoja siihen saa pidempään. Monet ovat tietysti pettyneitä kun olisivat odottaneet inteliltä kunnon päivitystä.
vakiocooleri ja rasituksessa 100*C FX 8350:nen oli ehkä siellä 70*C rasituksessa (muropaketin testi molemmat) ...se tuo jo mielikuvan kannattaako ostaa, eikä sitä tartte edes testata saadakseen tietoa että se on perseestä, mutta tämä on oma mielipiteeni
Jos löytyy i5-2500 (K tai ilman) niin ei kannata päivittää. Jos i3-2100 tai vanhempi, niin kannattaa päivittää. Phenom II 965 (taikka 955) on just siinä rajalla. Itse en päivittäis. Vanhempien Athloneiden kohdalla taas alkaa jo kannattaa päivittää. Jep, nappaa Haswell
Eli tilaat, ja maksat? 4.7GHz on utopiaa noi kulkee 4.2-4.4 GHz max 1.3v jännitteellä ja sitten kiehuu. Huomioi että 1150 sarjan halpa-emot on vielä surkeempaa kuraa kuin 1155 olivat. Jos ostat K-mallin tarvitset jotain tämmöistä , mutta ettei kone toimi ilman RAM-kampoja.
Itseltäni siis ei löydy mitään näitä vanhoja prosessoreja kun perheessä on ollu omenan vaan tietokoneita ja haluaisin tehdä siihen muutoksen.