1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Uutta konetta hankkimassa ( Budjet: 1000-1500e)

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Tumuz, Jun 16, 2009.

1. Tumuz

Tumuz Member

Trophy Points:
    11
    Hyvä, koteloista sen verran että ihmiset näyttää sanovan noita koteloitasi melukkaina, joka on viimeinen asia jota koteloltani haluan. ;) Tai pitääkö sitten vaihtaa kaikki tuulettimet niistä joihinkin muiksi kuten vaikka Noctuaan jos vähän hiljenisi.
    Jaa'a.
    P.S Oman kotelo valinnan hiljaisuudestakaan en osaa sanoa mutta kunhan se tulee selväksi että haluan kotelon joka on hiljanen ja olen valmis maksamaan siitä vaikka vähän yleellistä enemmän.
    Kiitos vastauksestasi kuitenkin.

2. mursu4

mursu4 Guest

En tiedä yhtään oikeasti hiljaista alle 100e koppaa, mutta sonatasta saa helposto hiljaisen vaimentamalla kovon ja ostamalla hiljaiset flektit. Tuo apollokin on hiljainen, jos vaihdat flektit.(yksi eteen, yksi taakse) Jos haluat hiljaisen, niin sinun pitää ostaa parempi prossujäähy. Myöskään tuo HD4890 ei ole vielä hiljainen, koska siitä on vain stock-malleja. Ota näyttis vaikka HD4870 palitin sonic dual tai gainwardin malli. Tai sitten palit gtx260 sonic dual, sitten näyttiksen säästyneillä rahoilla pari hiljaista kotelotuuletinta (vaikka scythen), jotka pyörivät maksimissaan 1200RPM, sitä ylemmäksi mentäessä ääntä tulee liikaa mielestäni. Voit myös harkita yhdistelmää pixmania radeon hd4890(169euroa) ja arctic cooling accelero twin turbo.

3. Tumuz

Tumuz Member

Trophy Points:
    11
    Joo... No ehkä mä vaan oon turhan huolissaan siitä melusta. On tainnut vaan tulla traumat siitä tän vanhan koneen kanssa. Jos tosa mun konepaketissa ei näy mitään suurempaa ongelmaa niin sillä mennään. Mutta eihän kai ne melut mee tuossa kokoonpanossa niin kovaksi että en kuule mitä pelissä puhutaan? Kai kuulen oman ääneni?

4. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Trophy Points:
    26
    No eivät varmasti mene niin kovaksi. Ellet sitten ollut aikeissa teipata keskusyksikköä päähäsi..

Itseäni koneen ääni ei häiritse päivisin yhtään, ainoastaan öisin jos se on päällä (Kone sängyn vieressä). Hankala kuvitella, että joku keskusyksikkö pitäisi niin paljon melua ettei pelin äänet enää kuulu kunnolla. Saati sitten oma äänesi. Turhaan olet huolissasi noista asioista.

5. Tumuz

Tumuz Member

Trophy Points:
    11
    Okei tuolla mennään nyt, koteloa vielä mietin vähän tarkemmin mutta mitään muuta kysyttävää ei enää ole. Mut jos jotain silmään pistävää tulee tuosta packistani niin kertokaa vaan ihmeessä.
    Kiitos vastauksistanne

Share This Page