Hei ihaks tosi?? Pistin vaan tohon esimerkiks, et 90 euron ohjaimella pyörii myös kaikki maxeissa Mutta jos rahaa riittää, niin tottakai aina parempi, kunhan hinta/laatusuhde pysyy järkevänä.
Juu ihan tosi. Laitoin tuon näkyviin siksi, että se on aika edullinen HD5770. Jos sulla on itsellä HD4850 ja toimii hyvin, niin on hauska kuulla. Tekniikka on tosin mennyt aika paljon eteenpäin tuonkin kortin julkaisun jälkeen. Itselläni on tässä koneessa HD4870 ja en suosittelisi tätä mihinkään uuteen koneeseen.
Eih, Club 3D ja 512mt, älä ihmeessä tota hommaa, kuulemma Club 3D:n 5xxx sarjalaiset ollu aika helposti hajoavia
Mistä olet tällaista luotettavaa tietoa kuullut? Olisi ihan mukava tietää, etten jatkossa enää suosittele tätä korttia kenellekkään. Onneksi on kahden vuoden takuu. Tiedätkö, onko myös Powercolorin ja Vertexin korteissa samaa ongelmaa, kun ovat saman omistajan (TUL) kortteja.
No ostakoot mutta ite en ainakaa tuhlais rahoja 512mt versioon mutta tx4 ostaa mitä haluu. Huom. Ite ostin XFX HD 5770 1gt 110eurol.
Ja joo, hyvä pointti, mua vaan ketutti sillon kun tota kirjotin kun ps3 ei suostunut nettiin menemään, niin pistin vaan jotain Eipä se nytkään kunnolla toimi, mut toivottavasti joku kertoo pian tosta modeemin resetoimisesta enemmän kun tonne ton kysymyksen oon pistäny
Eipä kai tässä sen kummempaa. Gigguli ehdotti edullista HD4850 korttia ja minä ehdotin halvinta HD5770 korttia, minkä löysin ja heti pystyssä pieni sanaharkka. Siitä kai ollaan samaa mieltä, että törkeän hintaisia nuo tehokkaammat näyttikset.
Tottakai mielummin tuo HD 4850. Vain ääritapauksissa tämä HD 4850. Ja kyllä suosittelisin tuota 1GB-mallia, kun se hyötyy jo siitä muistista jonkunverran.