1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Uutta tietokonetta, budjetti 1000€

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by ville79, Oct 30, 2012.

1. Drugtrain

Drugtrain Member

Trophy Points:
    18
    Kaksipiippuinen juttu. Takuu on tuosta systemastoren kasauksesta 1v, saksastakin varmasti takuun saat, mutta niinkuin Toniman92 sanoi, voi asiointi olla hankalempaa. Systemastoren 30€ kasaus + takuu ei kyllä ole kovin tyyris hinta, varsinkin kun mietit että jos ite sössit jotait kasausvaiheessa.. 30€ on pienempi hinta kuin esimerkiksi kärvähänyt prossu.

Itse tosin kokoaisin itse. Ainoa "haastava" tehtävä on tahnan levitys, ja sekin on oikeasti tosi simppeli homma. Eli mikäli maanantaikappaleita ei satu syliin, kyllä itse kasaama kone kestää yhtä kauan kuin muutkin.

Sitäpaitsi pakettikoneissa on yleensä ping pong-osia valittu vääriin paikkoihin, joten osista kasattu kone on parempi vaihtoehto, kasasi sen sitten asiakas tai firma.

2. ville79

ville79 Member

Trophy Points:
    11
    Onko yleensä hinnat kallistuneet joulua lähestyttäessä vai päinvastoin? kun suunnitelmissa ois tilata se kone joulukuun alussa, mutta jos hinnat kallistuvat paljonkin niin silloin se kannattaisi tilata aikaisemmin.

Share This Page