muksuna: Halloweenit & Tappajahait (en uinut järvessä ½ vuoteen ) nyt: Faces of Death (groteski kokoelma paskaa..)
Kyllä tää Cannibal Holocausti viä mulla ainakin voiton väkivaltasimmasta leffasta minkä oon nähny,ja elokuva bannittiin monessa maassa sen raakuuden takia. Myös monet anime leffat ovat väkivaltasia mutta itse en niistä pidä. edit: Freddy Krueger! painajainen elm streetillä.
"Conan barbaari" väkivaltaisin minkä muistan, varmaan olen katsonut väkivaltaisempiakin. "Predator" myöskin.
Onko kukaan katsonut guinea pig 1/2. Eikö se ole todellista sairasta väkivaltaa, joka ei ole elokuva!
Hmmm... tämä on kyllä melkoisen visainen pulma mutta... Kellopeli appelsiini oli kyllä aidosti vastenmielinen. Eräs klippi tuli joskus aikoinaan vastaan missä venäläiseltä sotilaalta vetäistiin kurkku auki.. näytti ainakin minusta kovin aidolta mutta eikös ne kaikki näytä Pätkän nimi oli "The Unknow Russian Soldier".
Joo eiköhän jää BR1,2, Ichi the Killer yms selvästi jälkeen jos sanoisin et väkivaltasin elokuva minkä oon kattonu ni on Cannibal Holocaust
Peter Jacksonin ohjaamat leffat aika väkivaltaisia, mutta samalla myös nykypäivänä melko kieroutunutta mustaa huumoria. Mutta varmaan cannibal holocaust on väkivaltaisin ja raakamaisin leffa minkä kattonu(alko mahassa kiertään aika julmasti)
Aasialaiset toiminta/kauhupätkät yleensäkin omasta mielestä väkivaltaisimpia/sairaimpia leffoja tai sanotaan näin että "kekseliäitä". Yksi sairaimmista pätkistä mitä koskaan nähnyt niin Necromantik, muistaakseni vuodelta 1987. (Saksalainen(ko)?) Nykyään niin turtunut ettei oikein mikään enää hätkäytä, tulee vain ihmeteltyä että mitähän seuraavaksi keksitään.
Cannibal Holocaust oli mielestäni aivan liian pitkäveteinen ja huono eikä sisältänyt edes paljon väkivaltaa.. Ei ansaitse tätä titteliä. Battle Royale on hyvä, mutta aivan liian epäaito ansaitakseen väkivaltaisimman elokuvan tittelin, ja BR2 taas on aivan säälittävän paska.. En sitten tiedä mikä olisi väkivaltaisin leffa, mutta jos joskus nään sen, ilmoittelen
no tavallaan olen turtunut näkemään raakoja pätkiä. mutta raastavin elokuva on ollut käärme ja sateenkaari. ehkä koska se on tositapahtumiin perustuva voodoo elokuva. onhan siinä väkivaltaakin mutta se painostava tunnelma joka elokuvasta jää on pahinta. ehkä se on kun kristittynä katsoo jotain mikä on kuin toisesta maailmasta ?
Sanoisin että American History X. Siinä on kyllä väkivaltaa kohtalaisen paljon. Kellopeli Appelsiini. Väliin kyllä erittäin vastenmielistä menoa.
SALO on vastenmielisin elokuva koskaan.Ichi the killer ei salon jälkeen iskeny yhtään.väkivaltaisista "elokuvista tulee mielee "Bumfightsit"
Täältähän puuttuu monta hyvää nimeä, Cannibal Holocaust on kyllä kärkisijoilla, mutta mainitaan vaikka I Spit on Your Grave.