Jos nyt tollei olis käyny nii ku näyttäs, ni saankos mä imutettuu ne netistä. Vai kantsiskos sinne soittaa ja haukkua ne pystyy. Se tässä ensimmäisenä olis mieles.
Emon mukana tulee Asuksen vihertävä DVD, jossa lukee juurikin tuo "AMD 870/SB850 Chipset Support DVD Rev.551.03". Laita sisään ja asenna toi Realtekin LAN -ajuri. En vielä ainakaa nää mitään syytä haukkua ketään pystyyn, (paitsi jos ostit koneen ohjelmistojen asennuksella) ennen kuin koitat ajurien asentamista. Kaikki muutkin komponentit tarvitsevat ajurinsa, verkkokortti ei ole poikkeus. E: Ja saa noi ajurit varmaankin Asuksen sivuiltakin.
Jos sillä ei netti toimi niin miten se voisi ladata ne netistä? Äly hoi. Emolevyn ajurit pitäisi kattaa kaiken tuon. Asennat vaan kaiken mitä sil levyl on.
Mä pääsen kyl vanhal koneel nettii mut aika haastavalta tuntuu toi ajurien ettiminen meikäläiselle http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=36686 tää on se mun emo. Joka paikas miljoona versioo. huoh!
Tota mietinkii jo mut onkoha se toi alempi vai ylempi http://www.asus.fi/product.aspx?P_ID=TyBcj3VLlyoDPSVb
Ylempi ja uudempi versio kannattaa ottaa. E: Onko verkkokortissa mitään eloa? Tunnistaako edes lähiverkkoa tai reagoiko mitenkään verkkojohdon laittamiseen?
Elikkäs ainut reagointi on että nettipiuhaan syttyy valo kun sen laittaa kiinni. Itse näytölle ei mitään. Ja tosta linkistä sen verran että kun latasin sen ni se tuli pakattuna tiedostona enkä osaa laittaa/purkaa sitä sellaseks että voisin asentaa toiselle koneelle. #"¤%!¤
mul on purku ohjelma rar... joku mut se tulee sellaseks kansioks jossa on monta tiedostoa. niitä en saa sellaseks et voisin asentaa ohjelman
joo toi setup.exe sovellus löytyy. hmm elikkäs otanko mä ton tiedoston nyt mun tikulle ja käyn asentaa sen toho toiselle koneelle.
Kaikki tiedostot otat tikulle ja kopaat toiselle koneelle. Ton setp.exe ajat sieltä toiselta koneelta.
Nyt täytyy kyllä kiittää ja kumartaa. olipaha ruljanssi mut nyt ainakii kaikki näyttäs olevan ok. ISO KIITOS KAIKILLE AVUSTANEILLE