Missä kohtaa tuossa olen mielestäsi puhunut ruuvimeisselistä, jossa on magneetti päässä? Minun neuvomallani tavalla MAGNETOIDUSSA ruuvarissa magneettinen voima riittää juuri ja juuri 2,5 mm:n ruuvin varovaiseen nostamiseen. Ei minulla ainakaan konetta kootessa ruuvimeisselit, eikä muutkaan työkalut jää mihinkään prossun lähelle vaan työpöydälle kotelon ulkopuolelle. Eihän tässä nyt niin suuresta asiasta ole kyse mutta kun "torvet soiden" lähdetään korjaamaan toisten antamia ohjeita niin kannattais olla hiukan kokemusta väittämänsä tueksi ja lukea kommentoimansa teksti kunnolla läpi.
Siis, tarkotin nyt lähinnä esim jos prossu on vieläs pakauksessa ja magnetisoitu ruuvari sen vieressä (alottelijalle voi käydä moka) ni on pieni todennäkösyys et prossu menis rikki. Ja joku voi ymmärtää sen niinkin että jos sais kerran magnetisoida ruuvarin nii sais käyttää magneetilla varustettuja ruuvareita. Ei tarvi heti vetää kilareita jos joku kommentoi sinun kirjoittamaa tekstiä.
Jos otit kasauksen mukaan niin voi mennä jopa kuukausi, mutta ilman kasausta en usko että menis ihan kuukautta. 3-14 päivää ilman kasausta. Ehkä..
Oon kattellu tässä mindfactoryn hintoja. Vaikuttaa siltä, että tuolta saattaisi saada edullisesti komponentteja, jos sattuu tilaamaan oikeaan aikaan.
Kuinka paljon parempi setti tämä on kuin tuo systemastoren? Hinta 838,45 €. Tilasin osat systemastoresta postiennakolla, eikä tilaus ole vielä (onneksi?) lähtenyt. Aloin pohtimaan, että joskos tilaisinkin mindfactorysta. Kannattaako? Uskaltaako?
No prossua ei voi enää päivittää koska inteliltä tulossa uus socketti joten päivittyvyys tossa koneessa aika huono.. En tiiä saatko peruutettua tilausta ilman rahallista korvausta? Mutta eipäs tuo silti tehollisesti eroa systeman setistä paljoo. Kannatta vain antaa tulla sen systeman setin sieltä postista. Päivittelet sitten joskus parempaan. JA ainiin tossa mindfactory setissä kannattas poweri vaihtaa 550W malliin.. Mutta anna nyt vaan niiden osien tulla sieltä systemasta.
Tuossa on hyvä myös pohtia sitä, että onko saksasta tilaamisen hyöty 30 euron arvoinen (eli postikulut).
Tämän hetken hinnoilla ja saatavuuksilla se on erittäin vertailukelpoinen vaihtoehto, luotettava sekä kohtuu nopea. Mutta yleishuomautus sun pakettiis, nuo sniperit on kohtuu korkeat (1.65") ja tuossa Macho A on 140 tuuletin, siinä tulee tiukkaa yhteensovituksen kanssa.
Joo, huomasin kun selailin noita hintoja. So. 1155:n päivitettävyysongelma on sellainen asia mikä nyt hillitsee ainakin tuon kokoonpanon tilaamista. Osaako joku kertoa miten paljon toi HD 7870 XT Boost on tehokkaampi pelikäytössä kuin normi HD 7870? Mindfactoryssa olis tällä hetkellä XFX Radeon HD 7850 Double Dissipation Edition 150,65 ja lukemani perusteella sen saa kellottamalla kulkemaan (lähes) yhtä hyvin kuin HD 7870.
Täällä oli asiasta: http://www.overclockersclub.com/reviews/xfx_hd_7870_7850_dd/ Kellotettu XFX Radeon HD 7850 DD kilpailee pakasta vedetyn HD 7870:n kanssa hyvin.
TUo 7870XT huitelee siellä Radeon 7950:nen tasolla ika hyvin,itse katsoin jonkun rewikan,niin oli melkeinpä yhtä tehokas sen kanssa
Nyt kyllä vähän harmittaa, kun mindfactory myy tota XT:tä kadensadan euron hintaan. Systemastoresta tuli viesti: "Kiitos tilauksestanne! Emolevy on tilattu maahantuojalta, ja sille on arvioitu 8-15 työpäivän toimitusaika. Ilmoitamme teille postin seurantatunnuksen kun tilaamanne tuotteet on postitettu."
Sain tän dellin tänään. On ollu miellyttävä kattella noin yleisesti ottaen. Ainoa mikä vähän mietityttää on tää ips hehku, jota esiintyy runoilla tummassa/mustassa kuvassa. Dynaaminen kontrasti (movie ja game esiasetuksissa) vähentää sitä kyllä. Tavallisessa työpöytäkäytössä hehkua ei varsinaisesti huomaa, ellei sitä ala vartavasten etsimään.
Älä kovinpaljon sählää säätöjen kanssa, kun saat uuden koneen päivitä Ati Catalyst Control Center ja säädä siellä yhteensopivuus kortin ja näytön välillä.