Jep... Jos ostaa puolen miljoonan Rolls Roycen, ja saa valita ottaako jaguaarinnahkapenkit jotka kuuluu hintaan vai gepardinnahkapenkit jotka ovat 300e kalliimmat, ei varmaan oo mitään väliä enää.. Tietysti otetaan gepardinnahkapenkit (siis enemmän muistia tässä tapauksessa).
Tämän koneen kasaaminen tais nyt vaan olla semmonen vitsi. Tottakai silloin kaikki vaan kiinni mitä saa p.s. Tämä unohtu!!! Jos MÄ ton koneen ostaisin nii miten mä sit asentaisin mun Deluxe Skijumpin?! Sitä vanhaa ei meinaa löydä helpost netistä... Tai no löytäis mut ei jaksa ettii Tuskin kukaan järjissään oleva tommosta konetta ostaisi
No kyllä näitäkin kuule varmasti riittää... Ei niitä olis valikoimassa ja vielä varastossa (3-7pv toimitusaika) jos niitä ei kukaan ostaisi. Totta kai tä on vaan vitsi, mutta vastasin vaan yleisesti zomiille ainoan haitan liiassa muistissa.. Oonpa muuten tavannut sellasenkin henkilön, joka osti ihan kahden tonnin koneen, 8GB RAM, ja aatteli säästää 3 euroa ottamalla arvaattekos minkä? 32-bittisen Windowsin. Facepalm toisensa perään. Onneks se sai vaihdettua sen, koska kaupan myyjän olis pitänyt huomauttaa että mitä on tapahtumassa. Kuluttaja-asiamiehen pelossa ilmeisesti sai 64-bittisen levyn.
Jep.. Päivitettävyys ja tehokkuus.. 2500e halvempaan ei mitään eroa. Lämpötila ja ääni, ulkonäkö ja liitännät. Ja se leveily. Siitäkö pitäs maksaa se 2500e lisää