1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

VHS videot dvd:lle apuna LG: one touch ulkoinen tallentava

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by finbase58, Dec 25, 2006.

1. jouniola

jouniola Member

Trophy Points:
    16
    LG One Touch Recording!

Ostin juuri LG:n laitteen, jolla tallennetaan videot DVD:lle.
    Olen tallentanut nauhoja suoraan vanhasta Panasonicin RX1-videokamerasta (MINI-kasetit) LG:lle (DVD-R).

Tässä tulos: Esim. TDK:n EHG30- ja HS-kasettien kohdalla kaikki on ok ja homma toimii mutta yhtä johdonmukaisesti PANASONIC SHG EC45-kasettien olleessa koneessa muutaman kymmenen minuutin jälkeen tulee näyttöön teksti: "Your input-video in copy-protected..." jne ja homma jää siihen. Olen teippaillut Panskun kasettien takana olevia koloja, jotta kasetin muoto noudattais TDK:n vastaavaa mutta eipä auta. En ole muuttanut (vielä) LG:n tallennusasetuksia, koska en tietä. Oisko hyviä vinkkejä?

JL

2. yookai89

yookai89 Member

Trophy Points:
    16
    onhan se threadi vanha, mutta jos joku tätä vielä lukee niin us.lgservice.com on julkaissut päivityksen minkä pitäisi korjata se copy protection -juttu. En ole vielä testannut. Pian se nähdään.

3. jouniola

jouniola Member

Trophy Points:
    16
    Terve, kyllä vielä luetaan!

Jos viitsisit kuittailla mulle, kun olet testatannut päivitystä, olisin kovasti kiitollinen!

JL

4. yookai89

yookai89 Member

Trophy Points:
    16
    kyllä se ainakin täällä toimii. olen siis kytkenyt vanhan vhs-nauhurin komposiittipiuhoilla siihen asemaan. Tuntuu toimivan ihan hyvin päivityksen asentamisen jälkeen. Tosin kokeilin vasta avi-tiedoston tekemistä.

Share This Page