Olen asentanut "pätsätyn" Pinnaclen 4 kertaa, sekä asentanut USB2 2 kertaa, on riittänyt sarkaa useaksi tunniksi. Äsken koko setti oli päällä, en käynnistänyt panskua se meni lepotilaan hetken kuluttua, Pinnacle ilmoitti, no signal, laitoin toiston päälle, tuli vanha tuttu, Failed to get video from Device. Pinnacle sentään käynnistyy panskun palikasta, vaikka kuvaa ei tule. Olen siirtynyt takaisin komposiitti vaihtoehtoon.
Asensin Vielä kerran koko paketin USB:eineen - pätseineen.Tässä kiteytettynä:Failed to get video from Device.?? Hyvää yötä
Lopuksi täytyy todeta, että kymppi 32bit ei suostu tekemään yhteistyötä kaikilta osin. Tästä Asennusvirhe ilmoituksesta selviää varmaan koko ongelman syy. olen ohjelman asenuksen loputtua, alkanut heti asentamaan "pätsiä". Nyt olen poistanut taas koko ohjelman. Otan " varaslähdön" ja asennan ensiviikolla pöytäkoneeseen seiskan tilalle kymppi 64bittisen,. Toivottavasti Pinnaclen asennus onnistuu siihen ilman "Asennusvirhettä", jos ei, niin sitten Magix kaupoille. Minulle riittäisi pelkkä VHS kasettien katselu VGA näytöltä. Mukavaa viikonloppua. t. Pertti
En muuten osaa sanoa aiheesta mitään, mutta todellakin, Corelin mukaan 64 bittinen käyttöjärjestelmä on vaatimus pinnacle studiolle. Ainakin versiolle 22
Probleema ratkaistu: Asensin ohjelman pöytäkoneelle ( Win. 7 Home 64bit ). Asentui "laakista" , aikaa kului 2 min. Kaikki "herkut" toimii hienosti. Panskun VHS / DVD CD ( komposiitti / S Video etc. Harmittaa, kun tuli hukattua " porukalla paukkuja "roppakaupalla"asian tiimoilta. Kauhulla ajattelen jo etukäteen, miten ohjelma toimii 64bit kympissä tammikuisen pakkoasennuksen jälkeen. Kiitokset ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille. t. Kovan onnen Win. 32bit kymppimies. Pertti