1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

WII Polttaminen?

Discussion in 'Wii' started by ErmyGrad, Jul 7, 2008.

1. Ace_365

Ace_365 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikä edelleenkään lataamaasi vaan varmuuskopiota. Jos kerran on pakko Nerolla polttaa niin voit kokeilla säätää Neron levyn ylipolton (overburn) asetuksista ylipolttoon megan lisää tavaraa.

2. Chang_Kho

Chang_Kho Member

Trophy Points:
    16
    Ei onnistu Overburn__Poltton jälkeen se ilmoittaa, että "poltto on epäonnistunut" tai johonkin siihen suuntaan.

Mikä avuksi?
    Onko muita ohjelmia, jotka voisivat ehkä saada toimimaan?

Original:
    Tarkistin DVD:n kapasiteetti kun laitoin levyn sisään, joka on 4483MB, ja kun lisää sen tiedoston ja sen koko näyttää 4482MB..(Eli loogisesti jää se 1MB vapaata tilaa) Mutta kun menee toiminnassa eteenpäin, ja yrittää polttaa, mutta toiminta epäoonistuu... Ja ilmoittaa, että kapasiteeetti ei riitä -- ks. edellinen kirjoittamani kommentti.
    Miksi?

Last edited: Jan 14, 2009
  3. Ley

Ley Regular member

Trophy Points:
    26
    Chang_Ko: yleensä tuollainen virheilmoitus tulee kun yrität polttaa .iso -tiedostoa tai vastaavaa ns. perinteisin keinoin, eli siirrät tiedoston Nerossa uudelle levylle ja koitat polttaa siitä. (huonosti selitetty)

.iso - ja muut image levyt tulee kuitenkin polttaa tämän ohjeen mukaan:

http://neko.1g.fi/ohje/poltaiso.html

Sama ohje on jo aiemmassa viestissäni tässä ketjussa mutta englanniksi. Jos ei vieläkään onnistu, on vika tod näk levyissä tai tiedostossa, mutta uskoisin että noin onnistut.

4. jorkku

jorkku Member

Trophy Points:
    11
    Terve,mulla on vuoden vanha wii elikkä ei minkäänlaista päivitystä ole tullut netistä ladattua,nyt tuli langaton kotiin,laitatin wiikey 2 koneeseen mutta ei mikään varmuuskopio tunnu pyörivän elkkä laite ei tunnista levyä(paitsi yhden)nerolla polttelen isotiedostoja mutta pitäisikö hankkia joku päivitys koneeseen vai mikä on?Auttakaa tyhmää...

5. Chang_Kho

Chang_Kho Member

Trophy Points:
    16
    Oletko polttanut pelejä ohjeilla, mitä itsekin kysyin? Mulla ainakin nyt toimii moiteetta ;)

Niin, Wiikeystä - modasitko itse vai modauspaikasta? Jos modauspaikasta, niin he automaattisesti hakevat sun wiikeylle ja wiille uusimmat päivitykset.
    Muutoin ,mikäli asensit itse , niin en osaa sanoa --

Niin, onko sun Wiillä WLAN-adapteri? Itse yritin mennä (löytyy WLAN) - mutta en muista enää salasanaa??? :(:(:(:(:(
    Miten saan salasanan pois? :D

6. jorkku

jorkku Member

Trophy Points:
    11
    Alcohol 120 toimi poltossa,kaikki on taas hyvin,älkää koittako nerolla...

7. Chang_Kho

Chang_Kho Member

Trophy Points:
    16
    Vastaan tuohon, että Neroakin voi käyttää ;)

Itse olen sen käytön hyväksi nähnyt heh.
    Mutta, Alcohol 120% myös käy ^^

Ihan miten itse haluaa.

8. saeron

saeron Member

Trophy Points:
    11
    Semmoinen kysymys tästä polltamisesta että mistä johtuu että poltin pelin tässä tapauksessa kyseessä oli GC peli nii peli temppuilee jossain kohdissa että ei voi lukea nii onkohan vika polttamisessa vai jossai muussa cd.ssä kenties? osaisiko joku kertoa minulle. Kyseistä peliä en voi ostaa kun ei ole enään markkinoilla.

9. _SL_

_SL_ Guest

Kyselisin semmoista, että kun nyt on poltettu pari peliä, että tarviinko mä siis jonkun modauksen että ne toimii? Jäi epäselväksi kun lueskelin tätä aihetta...

10. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Jep.. Tarvitset joko mod-piirin, joka juotetaan konsolin sisälle tai sitten ohjelmallisen "soft"modauksen.

Molemmista tapauksista löytyy juttua tältä Wiin keskustelualueelta.

11. _SL_

_SL_ Guest

Et viitsisi linkittää, un en oikein osaa tällä foorumilla vielä etsiäoikeita topiceja...?

12. Walfin

Walfin Regular member

Trophy Points:
    26
    Verbatim levyt ollut ollu itselläni täysiä susia. Jokainen kappale. Hyvitysmaksuttiomia levyjä verkkokauppa.com:sta.
    Löytyisiköhän Samsung-Pleomax levyjä enään mistään? Jokainen kappale toimi, kun niitä vielä oli.
    Niin ja on kokeiltu Neroa ja ImgBurn:ia kaikilla mahdollisilla nopeuksilla.
    Ihan vain nice-to-know tietona.

Pitänee varmaan kokeilla jotain muuta merkkiä.

13. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Vika voi olla dvd-polttimessakin. Kannattaa kokeilla levyjä vaikka kaverin koneella.

Verbatimeissa kuitenkin vaihtelee mediakoodi joten jotkut levyt voi olla sinun polttimelle ongelmallisia.

Lisäksi tarkistaisin onko polttavalle tullut firmware päivityksiä jotka voivat auttaa ongelmaa.

Itse poltellut nykyään pelkille verkkokaupan verbatimeille kuten myös melkein kaikki kaveritkin. Ongelmia ei ole...

Turhaa mustanmaalaamista kun yhdessä erässä ongelmia ja sekään ei ole selvää onko vika omissa vehkeissä.

Verbatim on kuitenkin levyistä varmasti luotettavimmasta päästä.

Eikä levyn merkillä ole niinkään väliä. Mediakoodi ratkaisee levyn hyvyyden.

14. turpek2

turpek2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse levyinä käytän:
    Sony DVD-R
    DVD Recordable / Enregistrable
    AccuCORE
    1x-16x compatible

Ja yleensä se nopeus ollut 10-12x
    Pelit toiminut tähän mennessä hyvin
    (Käytän näitä siis sen takia ettei Alkuperäiset naarmuunnu)
    =)

15. Walfin

Walfin Regular member

Trophy Points:
    26
    Eri poltin ja Verbatimit vieläkin toimimattomia. Antaa kyllä Wii-menuun kuvakkeen, mutta itse peli ei lataudu tai ei anna mitään.
    Eri asemaakin kokeiltu.

Mistä päin nettiä saisi tilattua luotettavasti DVD:itä? Monia on sivuja, mutta mikäli olisi luotettavin? Varmaankin jokin saksalainen sivusto. MAXEL-merkkiä voisi seuraavaksi kokeilla.

16. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Omat Verbatimin levyt mitkä olen tilannut verkkokaupasta ovat mediakoodiltaan TYG03.

Levyt siis valmistanut Taiyo Yuden ja tietenkin made in Japan.

Parempia levyjä et rahalla saa.

Maxel ei tee levyjä eikä tee Verbatimikaan. Mediakoodi edelleenkin ratkaisee levyn hyvyyden eikä merkki.

Jos Verbatimit ovat pilallisia eikä vika teidän vehkeissä niin takuuseenhan ne menee...

Verbatim kuitenkin merkkinä edelleenkin parhaimmistoa. Yhden yksittäisen henkilön kokemus ei totuutta muuta. Mikään firma ei pysty työntämään pihalla aina täysin virheetöntä tavaraa...

17. Walfin

Walfin Regular member

Trophy Points:
    26
    Mistä tuon mediakoodin löytää?
    Ja levyt on Verkkokauppa.com:ista, hyvitysmaksuttomia. No pengarna back... käsittääkseni.

Ja en nyt ole vieläkään yrittämässä kaataa Verbatimin DVD-tuotantoa ja koko organisaatiota ympäri suomea, sitten eurooppaa ja sitten ottaisi kohteeksi koko maailmaa.
    Käsittääkseni tällä foorumilla jaetaan myös kokemuksia eri tuotteista yms./tms. Tuskin kukaan yrittää vallankumousta ajaa ja saada vastarintaliikettä aikaiseksi, minun tapauksessa Verbatim - merkkisiä levyjä vastaan.

Jäitä hattuun, nyt on kesä!

18. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143
    Poltto-ohjelmat osaa näyttää mediakoodin kun katsoo levyn tiedot ennen polttoa.

Luulisi olevan lähes kaikissa ohjelmissa tuo mahdollisuus levyn tarkastamiseen mutta ainakin imgburn osaa tuon näyttää.

Tuotteilla on aina takuu ja viallinen tuote pitää korvata.

Se että levyistä ei makseta hyvitysmaksua ei liity tähän asiaan yhtään...

19. Walfin

Walfin Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko kellään tietoa tykkääkö Wii mielummin "+" vai "-" levyistä? Itselläni on "-"merkkisiä.
    Tuli vain mieleen.

20. turpek2

turpek2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ööö itsellä sonyn dvd+ toimi TOSI hitaasti. ja - toimi yhtä nopeasti kuin kaupasta ostetut, joten suosittelen -

Share This Page