Ketjua lukemalla olisi varmaan selvinnytkin, mutta lyhyesti: -Perusasetuksilla Foobar on huomattavasti kevyempi kuin WinAmp. -Foobaria saa myös modattua todella paljon paremmin kuin WinAmpia. Itse en ole Foobaria saanut kaatumaan, WinAmp taas kaatuili omassa käytössä joka toinen päivä. WinAmpin puolesta taas täytyy sanoa, että sen saa ehkä helpommin hienon näköiseksi kuin Foobarin vain lataamalla skinin, mutta itse en Winampiin koskaan löytänyt käytettävyydeltään ja näyttävyydeltään lähellekään yhtä hyviä skinejä, kuin mitä Foobariin olen saanut muokattua.
Kyllä Winampin pitäisi toistaa ilman DRM:ää olevat WMA tiedostot (in_wma.dll plugari pitäisi olla vakiona noissa 5 sarjan Winampeissa).
joo on mulla w5 en jaksa hakee pluginia kun on niin vähän wma:ta koneella. kiitti kun valaisitte vähän tilannetta vois vaikka nyt hakee sen foobarin.
Winamp on mielestäni ihan hyvä pelkälle musiikin kuuntelijalle. hyvin yksinkertainen käyttää. Versio 5.3 löytyy itseltäni.
Minä en koskaan oikein tullut sinuiksi Winampin kanssa, joten jäinkin Foobaariin koukkuun heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Eikä Foobar laajoista ominaisuuksistaan huolimatta varaa yli 5mb:tä muistia.
Basisti, tuo on totta! siksi käytänkin vanhaa kunnon 2.9 winampia.. noi 5.xx on jo aivan tolkuttoman raskaita.. mulla muute vie foobariki semmose 20Mt muistia...?!?!?
Ennen käytin Winampia, mutta vähän enemmän foobariin perehdyttyäni en ole todellakaan vaihtamassa takaisin.
Itselläni oli reilu pari vuotta sitten ks. mediasoitin käytössä ja oli kyllä todella raskas, verrattuna silloiseen suosimaani Winampiin. Foobaria voisi mielenkiinnosta kokeilla, iTunes nyt käytössä.
I Tunes 7.0.2 on älyttömön Buginen ja raskas, pykii. Winamp ei ainakaan mun konetta rasita, vaikka onkin valmiina ostettu paketti. Tunesissa enemän eyecandyä. Foobar vielä täysin outo. Tunesin ogelma saattaa olla et sehän on Mac pohjainen, miten lie toimii mac:issa?
Ite käytin Winampia n. 1½v ja kun kaveri suositteli Foobaria niin olin myytyä miestä. Ja kaverin Foobar muokkaus opas teki käytettävyyden Winampin tasoiseksi.
Jeesuis... Mitenkäs saan tuota outluukkia nätimmäks... Nyt loppu toi pihtaaminen ja kertokaas muillekki
Tuollaisen tekemiseen tarvitaan vain Columns UI ja Track info panel mod -pluginit ja aikaa. Ohjeita ja apuja löytyy foobarin foorumeilta. Tässä taas uusin ulkoasuni.
@ddgd Voisitko antaa linkin niihin plugareihin, joita itse käytät? Ei oikeen onnistu googlettamalla, koska linkit eivät toimi. EDIT: Mihin nuo fcs. -tiedostot täytyy laittaa?