Jos tuon ohjelman käsittelyä ei hallitse tai muuten ei tunne koneen kokoonpanoa, niin sillä voi saada koneen enemmän sekaisin vaan.
Olen tuolla ohjelmalla asentanut moniin koneisiin ajureita eikä ongelmia ole tullut vastaan.... Ihan pätevä ohjelma. Se melkeimpä korvaa tuskallisen Google ajurihaun....
Hyvä että ootte paikalla. Mulla kävi semmonen moka, että en onnistunu formatoimaan kovoa ennen asennusta. Voiko sen windows.old kansion poistaa ilman mitään seuraamuksia huoletta? Täynnä kaikkea vanhaa pashaa. Nyt kumminki uudella seiskalla tässä surffaan. Tuntuu että kaikki ajurit on valmiina ku netti toimi ja näyttö ei näy sillee "isona" pikselimössönä. Voiko olla mahollista vai käyttääkö kone vanhoja ajureita?
Sinun olisi kannattanut tosiaan asennusvaiheessa alustaa koko kovalevyn... Mutta se Windows.old kansio sisältää edellisen käyttiksen tiedostoja, joten sen voi poistaa.
Voit huoletta poistaa sen. Edit: Sorry, en näkynyt mulle tuo Genettin ja Vingrin vastaus, kun en älynnyt mennä uudelle sivulle. Mutta varmistus asialle.
Kiitos kaikille. Homma alkaa toimia. Latasin avastin ja pitää vielä muita pikkuohjelmia lisäillä mitä tarvii. Käynnistyminenkin on luokkaa 10X nopeampi ku ennen. Pääsee suoraa "hommiin". Kiitoskiitos. palataan asiaan ku taas tarttee. Jos on hyviä vinkkejä mitä kannattaa tehä ja mitä ei niin kertokaa.
Itse suosittelisin MSE virustorjunta ohjelmaa. http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows/products/security-essentials Ja sen lisäksi näitä ohjelmia: Ccleaner Google Chrome
Eiköhän tuo ohjelmien mainostus riitä. Jos joku käyttää Avastia, onko se kirosana kaikiklle MSE -faneille?
Jeps. Chrome onki pakollinen olla melkeinpä ja ccleaner tuttu myös. Hyvä että uskalsin lähtä asentelemaan, lopputulos on erinomainen.
Vuoden päästä se kone kuitenkin hajoaa: kovalevy=kaput, tai jotain muuta=kaput. Osta mieluummin uusi ja tehokas!
Vuoden päästä se kone kuitenkin hajoaa: kovalevy=kaput, tai jotain muuta=kaput. Osta mieluummin uusi ja tehokas! Yst.terveisin OlliJulle