Näemmä vielä nykypäivänäkin nuo passu pyytely mailit tuntuu menevän läpi... Eivätkö ihmiset osaa enää ajatella edes itse?
Blizzardin systeemiä en tiedä ,kun en itse pelaa.Sen tiedän et Steam ei koskaan kysele passua ja salasanaa sähköpostin kautta.Onneksi poju ei mennyt halpaan.
Siis tuotahan painostetaan joka paikassa, että Blizzard ei ikinä kysy käyttäjän salasanaa. Mikä siinä nyt jää vielä epäselväksi? Blizzard tekee myös niin, että ne sulkevat ensin accountin ja sitten vasta keskustellaan asiasta (jos käyttäjä ottaa yhteyttä, siis).
Olis semmonen ongelma että haluaisin patchin 3.3.5 mutta blizzardin downloader päivittää sen 4.0.1 et miten sen sais pysähtyy tai jtn.
Et voi saada sitä enää. Peli kehittyy, mikä tarkoittaa version nousemista - mene siis mukana tai lopeta kokonaan.
Käynnistä WoWi suoraan WoW.exestä wowin kansiosta äläkä Blizzard Launcherilla. Pelaatko priva servulla? Itelle on tullu kuukauden aikana 15 tollasta viestiä eri sähköposteista. Alkaa vähän vituttaan. Vielä sellainen että tietääkö kukaan pyöriikö wowi hyvin Samsung R730 läppärillä? Siis ei millään paskoilla FPsällä et on kun diasarjaa kattelis. Joku 20+ normisti, ja ettei Dalaran ynnä muut kaupungit ois niinku slideshow kuvan kattellua D: -http://www.samsung.com/fi/consumer/computer-peripherals/notebook/everyday/NP-R730-JS01SE/index.idx?pagetype=prd_detail
:/ ei wowia voi harrastukseksi sanoa, kuten edellä väitettiin. omasta mielestä sen voisi pikemminkin rinnastaa huumeisiin, tai vastaaviin riippuvuutta aiheuttaviin aineisiin. tai no... kaiketi joku voi käyttää huumeita harrastuksena, mene ja tiedä... ja kyllä, itse kokeilin ilmaista trialia, eikä peli kyllä napannut pätkän vertaa. free-to-play peleistäkin löytyy paremmat grafiikat kuin wowista ja kaikenlisäksi vielä saman verran sisältöä.
Onhan se pelaaminen, aina harrastus ^^ Varmasti joillakin on koulu heittäny härän pyllyä, kun on kotona päivät pelaamassa wowia
Itse joskus kokeilin, jotenkin vain... Tuntui samalta kuin free to playt. Ja itseasiassa Lotro hakkaa mennen tullen joka osassa. En tiedä sitten siitä taistelusysteemistä. Enpä niin näihin peleihin ole "uppoutunut" Kuten joillakin pahasti saattaa käydä!
Eihän wowissa levuttaminen tietenkään kovin hauskaa ole, LotRosta en tiedä, mutta wowissa hauskuus alkaa oikeastaan vasta täysi levuisena. Ainakin näin omalla kohdallani.
World of failcraft on kallein, paskin ja säälittävin yksittäinen peli ikinä... wowittajat on ihmiskunnan syöpä. turha sanoa että älä hauku perusteitta, kyllä, olen pelannut tätä säälittävää (taisi olla huikeat 4 pikseliä ruudulla) peliä hiumat 6 tuntia... peli on tylsää paskaa levuttamista all the time eikä siinä ole mtn järkeä. hommatkaa oikeita pelejä nobot.
johtunee myös siitä että se on vanhimpia MMORPG pelejä. Sen takia nykyajan nuoret tuomitsevat sen, pelaisivat sitä itsekkin jos elettäisi wowin alkuaikoja. Kaikki sitä ovat joskus kokeilleet, itse kyllä vain olen ylimmän kanssa samaa mieltä pelin yksitoikkoisuudesta.
kyllä se perusteluiksi riittää. Ei siitä jokaisen tarvitse tykätä, esimerkkinä itse en viikon no lifetyksen jälkeen (jonnekkin like, 30lvl?) en sanoisi että on ihan sairaaksi maksamisen arvoinen. esimerkkinä, Lotro oli vain jotenkin viihdyttävämpi. siihen ei ole vieläkään kyllästynyt ja jotenkin vain se maailma on sieltä ihan alusta asti ollut mukaansatempaava. samaa en sanoisi wowista. ainahan sitä kuulee että kun 24 hengen raideihin pääsee niin silloin se peli vasta muuttuu mielenkiintoiseksi. en itse pidä noita raideja oikein jänninä o_o
kuudessa tunnissa ei ole kyllä saanut pelistä vielä yhtään mitään irti, jos siinä vaiheessa lopettaa niin se johtuu kyllä juuri ennakkoluuloista ja wowi-vastaisesta asenteesta joka monella teinillä tuntuu olevan, siksi koska kavereillakin on. Tai sitten on vaan yleisesti ottaen todella kädetön pelaaja (oppimiskynnys wowissa kuitenkin melko alhaalla)
voivoi teitä.. kysehän on vain siitä että peli on addiktoiva ja sitten tulee ihmisiä kuten kuuluisa youtuben rage poju. lotron ymmärrän, mutta WoW... sitä ei pelata koska se on hyvä, sitä pelataan koska juuri tuollaiset ultra nolife nörtit addiktoituvat siihen...
Mikä sun ongelmas nytte on? Selväksi on tullut ettet pidä kyseisestä pelistä, mikä ei tarkoita sitä että kukaan muu ei voi pitää wowista. Tottahan toki siihen voi addiktoitua mutta voihan vaikka matopeliinkin.