1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Xp:n asennus cd

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Rapi2, Sep 10, 2005.

1. Jupsu

Jupsu Active member

Trophy Points:
    68
    maksutta ja maksutta kummisetäni joutui kerran kovalevyni puhdistamaan kun viruksia oli ja ei me tietenkään tiedetty että koneesta olis se recovery cd pitänny itte tehä joten tilattiin se cd maahantuojalta oli muistaakseen 40€. sen windowsin asennus olis kai onnistunnu ilmanki sitä cd:tä ku nytmiettii käynnistyksessä on toi recovery cd mahollista käynistää ihan kovolta et kai sen kovoltaki ois saannu uudelleen asennettuu mut sillon minä en vielä koneista tiennyt mitään joten en osannut..:D

2. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Itse poltetun levyn säilyvyys vaan on (todennäköisesti) huonompi kuin tehdastekoisen, joten itse vaatisin kyllä oikean asennuslevyn mukaan, jos kone on kerran Windowsin kanssa kaupattu.

3. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    Suomen lakien mukaan varmuuskopion saa tehdä jos levyllä ei ole kopiosuojausta (näin olen minä asian ymmärtänyt) ja tietääkseni noissa XP:n asennusrompuissa ei mitään suojauksia ole. Se mikä ratkaisee, on lisenssisopimuksen voimassaolo (product key:n aitous) jos joku sen haluaa tarkistaa.

4. Jupsu

Jupsu Active member

Trophy Points:
    68
    mul kävi vaan tos ostos sen verran hyvä tsäkä et ku ostin koneen niin pari kk pääst se firma meni konkkaanmist ostin sen koneen..:D mut nyt on e vuoden takuu jo jokatapaukses menny kiinni niin ei se mitää..:D

5. Rapi2

Rapi2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei kukaan varmaan kiertele taloissa katselmassa, että onkos teillä aito Xp:n cd ;) Eikös poltettu levykin pitäisi säilyä ihan hyvin?

6. Shadows13

Shadows13 Regular member

Trophy Points:
    28
    ainakun koneen on asentanut uudelleen niin ekana pitää ladata microsoftin aitoudentunnistus työkalu mitenköhän se sen varmistaa?

7. MikroMake

MikroMake Active member

Trophy Points:
    68

Share This Page