niin siis poistin ensin osion ja sit formatoin. niinhän se meni. menin vähän sekasin noitten kans kun en oo ennen tämmösiä... mut nyt sit pitäis ainakin olla tyhjä.
Osioiden poistamisen jälkeen et voi formatoida ennen kuin uusi osio on luotu. Eli teit luultavasti näin: Poistit osiot -> Klikkasit osioimatonta tilaa -> Teit siis uuden osion -> Alustit sen.
luultavasti niin. en mä enää tiedä mitä oon tehny mutta ainakin oon formatoinu pitkällä ja lyhyellä formatoinnilla. ja ainakaan ei sitä windowsia enää saa toimiin.
Kyllä se varmasti jo riittää, mutta jos levyllä olisi ennen ollut jotain erittäin tärkeää tietoa, niin itse ajaisin varmuuden vuoksi vielä muutaman kerran. =)
No ei kai naakkulla ole siellä mitään valtionsalaisuuksia? Eiköhän näiden vaiheiden jälkeen sen kovon voi jo antaa turvallisesti eteenpäin?
tuskinpa on, ja sitä mieltä olen että voi kyllä antaa. Viittasin vaan siihe, että kyllä niistä vielä tongitaan sittenkin tietoja, jos halutaan. Itsellä on ainankin kaikenlaisia juttuja koneella, mitä en muualle haluaisi juotuvan. Pitääpä joku kerta tässä huvikseen testaillakkin, miten paljon joutuu heittelemään kirjoituksia päälle ennenkuin on tavara kotikonstein palaututtamisen ulottumattomissa.