Windowsin saa sammuttamaan itsensä nopeasti seuraavasti. 1.Käynnistä valikosta "Suorita" -kirjoita regedit ja paina ok. 2.Vasempaan reunaan avautuvasta listasta valitset HKEY_CURRENT_USER. -sieltä valitset "Control Panel" ja "Desktop". 3.Oikean ikkunan rekisteriavain listasta tuplaklikkaat AutoEndTasks. -"Muokkaa merkkijonoa" ikkunassa laitat rekisteriavaimen arvoksi 1. Ja lopuksi suljet regeditin(rekisterieditorin). Arvolla 1 windows sulkee (yleensä) jumiutuneet ohjelmat odottamatta vahvistusta
pirtoutuneisuus on 1.09....mitkä toiminnot mun noista kannattas tehä? ku siinhän voi valita aika monta eri toimintoa!
Kovo on kyllä timmissä kunnossa. Tee mieleisesi toiminto ja katso aina vaikuttaako, kaikki muutokset eivät välttämättä toimi samalla tavalla koneessa. Noista ei kuitenkaan haittaa pitäisi olla.
Ohjelmalle voi koitua vahinkoa ja toimattomuutta siksi tee varmuuskopio rekisteristä ensin. Mutta noiden ohjeiden mukaan, ei kosketa itse ohjelmiin, joten en usko olevan haittaa tässä.
ccapp tod näk vikana, ei suostu sannumaan. normaali nortonin ongelma. ota norton koneelta, ni toimii. voit myös testaa jos ottaa verkkopiuhan seinästä tuleeko muutosta
Mutta missään nimessä ei konetta pidä suojatta jättää eli jos todella niinku ehdotettiin kokeilee niin ensin verkkopiuha irti ja sitten vasta voi kokeilla norton sammuttamista.
kiitos paljon kaikille..kone on nopeutunut todella paljon kun muokkasin sen rekisteri jutun ja oon tehny kaikki noi defrag toiminnot..nyt levyn pirtoutuneisuus 0n 0.01%! miten se varmuus kopion teko onnistuu kun en oo ikinä tehny?
Tarkoitat rekisteriä? Käynnistä -> Suorita -> regedit -> ok. Sitten sieltä Tiedosto -> Vie. Kirjoita sille joku nimi ja sitten Tallenna(ja laita muistiin, mihin tallensit sen).
XP:n sammumishitauteen auttoi minulla UPH Clean. Lötyy etsii Googlella heti hakutuloksen alussa. Kyseessä lienee MS:n tuote. Ladattu n 350 kB Setup-palikka asennetaan normaalisti. Asentuu automaattisesti ja toimii tarvittaessa konetta sammutettaessa ja käynnistettäessä.