No 64bit xp ei ole nopea. Jos se 7 on pakko saada niin 64bit home premium paras vaihtoehto peruskäyttäjälle,löytyy kaikki tarvittava ja et maksa turhasta.
Mitäs tuo Godmode hyödyttää? GodMode.{ed7ba470-8e54-465e-825c-99712043e01c} paina enter ja kansio muuttuu GodMode ikkunaksi joka käsittää kaiken ohjauspaneelin sisällön. Huomatkaa että litania pitää kirjoittaa täysin oikein ja putkeen. Pikakuvake jossa on sun ohjauspaneeli, mitäs sillä teen?
No kun nyt olen ajatellut niin en ehkä hommaa 7 vaan 8:a ja hommaan sen sitten myöhemmin. Kyl mä xpl aluksi pärjään tai sit mä hommaan kaverilt sen 7:n.
No on se nopeampi käyttää sitä kautta kun koko ohjauspaneelin sisältö on yhden painalluksen takana.. mutta ilmeisesti sinä et sillä mitään tee.. Ihan yhtälailla voisi esittää kysymyksen mitä iloa on työpöydän muokkaamisesta? Eikös käyttäjät muokkaa yleensä koneita tarpeidensa mukaan, helpottaakseen koneen käyttöä. http://news.cnet.com/8301-13860_3-10423985-56.html
Kiitos linkistä, avarsi näkemystäni. Helpottaa ja nopeuttaa jos haluaa muuttaa asetuksia tai muuten vaan ottaa selvää koneestaan. Ainakin selvempi toi on kuin Ohjauspaneelin kiemurat