Parahin yle. Uutinen kertoo kyllä mitä te tiedätte. Otsikossa ei tarvitse erikseen kertoa, että tämän te tiedätte. Ylellä ei ole mitään syytä käyttää klikkiotsikoita, tai, varsinkin tässä tapauksessa, lisäillä niihin turhia täytesanoja. Tai millään muullakaan medialla. Noiden otsikoiden teho perustuu samaan kuin epämääräisten huijausmainosten ja hämärien kalastelulinkkien.
https://asiakaspalvelu.yle.fi/csp Tuolta voi lähettää palautetta suoraan YLE:lle, kun ne tuskin lukevat näitä sivuja. T: Vesku
Älä höpäjä, totta kai ne lukee näitä juttuja. Tuonne jos viestiä lähettäisi, niin luultavasti siellä joku asiakaspalvelija vain nyökyttelisi, että joo joo, näinhän se on. Varsinkin kun Yleisradion toimitusjohtaja Merja Ylä-Anttila, ja uutisten ja ajankohtaistoimituksen vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen on sanonut olevansa perinteisen koulukunnan edustajia, mitä tulee klikkiotsikoihin. Ihan ei näy perinteinen koulukunta niissä otsikoissa, mutta mitäs pienistä.
Yle löysi huumejäämiä eduskunnasta. Ehdotan, että jokainen kansanedustaja, jokainen joka työskentelee eduskunnassa ja jokainen joka vieraili kyseisenä ajankohtana eduskunnassa, käy viipymättä vapaaehtoisessa huumetestissä osoittaakseen syyttömyytensä. Median on suotavaa analysoida asiaa vähintään viikko ja pohtia, löytyisikö syyllisiä, noh johonkin. Johan on hulvaton vaatimus tämä.
Uusi juttu keräsi 11 000 tilaajaa ennen ensimmäistäkään julkaisua – kysyimme, miten se eroaa muista medioista - Yle No mutta, kun klikkiotsikot on muille medioille leimallisia, Yle mukaan lukien, poikkeuksena ehkä Long Play. Väliotsikko joka kuvankaappauksessakin näkyy, on hyvin sitä itseään. Vaikka olisi sitten kuinka huumorimielessä sekaan heitetty. Onnea vain Uudelle Jutulle yritykseen.